zonko Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 takk for hjelpen:)da har jeg bestilt en hp nx7400 WSXGA+ håper den er like bra som jeg får inntrykk av. 9529377[/snapback] Håper du blir fornøyd. Hvor mye måtte du betale og hvor kjøpte du? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 8700,- inkl postoppkrav+frakt på døra yanit.no Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det kan godt hende maskinene ble utsolgt for litt over en uke siden, men de ble faset ut fra HP i Juli. Det er en fin maskin, så håper du får den, selv om jeg tviler sterkt. Kan du ikke si ifra om du får den eller ikke? :-) I mellomtiden får jeg komme meg på jobb og skaffe en 6710b for å se om den virkelig støyer så mye. Har lest rundt jeg også, og sett at folk sier det... Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) De ble vel faset ut da den nye generasjonen kom, men resten ble solgt helt til nå. Flott om du sjekker opp det GA, hvis den er stille av seg kan den igjen bli at aktuelt kjøp. Hvorfor tviler du på at han får den? Kjenner ikke til butikken, er de useriøse? Har han fått den bekreftet er det vel en viss sjans for at han får den vel ... Endret 19. september 2007 av zonko Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg kjenner ikke til butikken(selvom jobben min skulle tilsi at jeg burde kjent til dem), så kan selvsagt hende de har noen stående(derfor jeg gjerne vil vite om det, for det ER virkelig en fin maskin), men det står ingenting på siden dems om at de har på lager eller ikke og kan ikke se han skriver at han har fått det bekreftet noe sted heller.. Skal prøveå få sjekket opp 6710b, burde ikke være noe stort problem å fatt i en til uka... Edit: Forresten, angrerettkravene Yanit oppgir er IKKE riktige. Det påløper ingen ekstrakostnader pga lisens osv. Virker litt useriøs den butikken etter å ha surfet litt på siden dems.. Endret 19. september 2007 av GA Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 De bruker denne på siden sin også(partnere)et er hattelco som har vunnet denne prisen så mange ganger. Det står Hattelco lengre ned på siden, men Cresco står imellom så det er umulig å skjønne at det har sammenheng med dem. Hattelco er også eneste disti som står på siden dems, og de selger ikke HP. Og de selger Jeans og PC-er... Synes dette ser litt skummelt ut, selv om jeg kan være på jordet. Noen som har handlet der før? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) jeg syntes også det så litt suspekt ut, så jeg betalte ikke på forskudd ser at folk som har handlet av dette firmaet på qxl er fornøyde edit: var innom expert her om dagen de sa også at det ble vanskelig for meg å benytte meg av angreretten pga lisensstyret rundt PC-en Endret 19. september 2007 av sickboi Lenke til kommentar
GA Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg kjenner ikke loven så godt, men var ganske sikker på at det ikke var lov å ha sånne krav i angreretten... SIkkert andre her som vet mye bedre da! Lenke til kommentar
zonko Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 De bruker denne på siden sin også(partnere)et er hattelco som har vunnet denne prisen så mange ganger. Det står Hattelco lengre ned på siden, men Cresco står imellom så det er umulig å skjønne at det har sammenheng med dem. Hattelco er også eneste disti som står på siden dems, og de selger ikke HP. Og de selger Jeans og PC-er... Synes dette ser litt skummelt ut, selv om jeg kan være på jordet. Noen som har handlet der før? 9530896[/snapback] Ehe...da ville jeg nok tenkt meg om to ganger ja. Godt du ikke betalte på forskudd sickboi. Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 (endret) virker forresten som om noen nettbutikker tenker ta inn igjen nx7400 dette står på mamoz.no sin side Varenr: RU427ET#AK8 Nettbutikk: Butikk Nardo: Butikk Mercur: Bekreftet 23.09.2007 Bekreftet 23.09.2007 Bekreftet 23.09.2007 https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa...ET%23AK8&bhcp=1 edit: og på denne siden virker det være mange forskjellige nx7400 https://www.mamoz.no/mamozv3/default.asp?pa....x=0&submit.y=0 Endret 20. september 2007 av sickboi Lenke til kommentar
GA Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Mamoz og mange andre nettbutikker speiler bare lageret til distributørene. Jeg har sjekket med HP og det skal ikke komme inn flere til norge da modellen dessverre er helt utgått... Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 virker som om denne ikke finnes lengre hos yanit.no heller så da ble det ingen nx7400 på meg gitt og jeg som trodde jeg hadde funnet den perfekte pc, uten viftestøy Lenke til kommentar
GA Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva er budsjettet ditt da sickboi? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hva er budsjettet ditt da sickboi? 9552872[/snapback] helst ikke over 7000 da jeg kun skal bruke den til å se film, surfe og skrive oppgaver Lenke til kommentar
GA Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ok, da har jeg egentlig ingen gode forslag dessverre. Har ikke fått testet 6710b enda dessverre! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Vil da tro du finner en del laptoper som er bra nok til ditt bruk til 7000,-. I-og-med at du bare skal bruke den til surfing, film og skrive-oppgaver. Her er en ok pc til prisen. Endret 24. september 2007 av Harribo Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 etter mye frem og tilbake, virker det som om yanit.no har denne PC-en inne alikevel. men at de mente at det ikke ville være ett fullverdig produkt siden PC-en er på vei ut av markedet. betyr det at jeg ikke vil kunne oppdatere komponentene på PC-en om jeg ønsker det om noen år? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Å kalle en pc som ble faset ut i sommer og solgt inntil nylig for et "ikke fullverdig produkt" er vel å ta i skikkelig. En bærbar er skjelden enkel å bytte komponenter i, men ram, disk og prosessor av samme type burde gå. Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor må du på død og liv ha den PC-en der ? Lenke til kommentar
sickboi Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Hvorfor må du på død og liv ha den PC-en der ? 9566912[/snapback] må ikke på død og liv ha den PC-en;) men den virker være ok..særlig siden det med støy er et viktig kriterium for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå