Gå til innhold

Northq 1000w ingen 4pin ?

Anbefalte innlegg

her i begynelsen av måneden sa Psuen min natta det var en Northq 400W, eg har bestilt og fått en northq 1000w og etter alt for lenge uten min faste pc gledet eg meg som en unge til og komme hjem og sette in den nye strømforsyningen MEN det mangler jo da noe vesentlig trur eg det er ingen 4 pin kobling og ingen 24pin trur eg det som er derimot er noe som ligner på en ødelagt 24 pin hvor 4 henger løst vedsidenav hvordan skal eg koble dette på kortet ?? trenger eg noe slikt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319076 eller er det eg som er helt blåst

hoved kortet er et asus p5p800 kan noen svare meg på dette??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
her i begynelsen av måneden sa Psuen min natta det var en Northq 400W, eg har bestilt og fått en northq 1000w og etter alt for lenge uten min faste pc gledet eg meg som en unge til og komme hjem og sette in den nye strømforsyningen MEN det mangler jo da noe vesentlig trur eg det er ingen 4 pin kobling og ingen 24pin trur eg det som er derimot er noe som ligner på en ødelagt 24 pin hvor 4 henger løst vedsidenav hvordan skal eg koble dette på kortet ?? trenger eg noe slikt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319076 eller er det eg som er helt blåst

hoved kortet er et asus p5p800 kan noen svare meg på dette??

9526786[/snapback]

Det er ikke noe feil, 20pin må klemmes sammen med 4 pins.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar

Jepp det var en 8 pin som kunne deles, Takker veldigt veldigt mye for hjelpen hadde vert fortapt uten hjelpen, de må virkeligt sende med en bruksanvisning til dette men nå skal det settes sammen og ber på kner at det bare er psuen som tok kvelden takker igjen for hjelpen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...