DonViper Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 her i begynelsen av måneden sa Psuen min natta det var en Northq 400W, eg har bestilt og fått en northq 1000w og etter alt for lenge uten min faste pc gledet eg meg som en unge til og komme hjem og sette in den nye strømforsyningen MEN det mangler jo da noe vesentlig trur eg det er ingen 4 pin kobling og ingen 24pin trur eg det som er derimot er noe som ligner på en ødelagt 24 pin hvor 4 henger løst vedsidenav hvordan skal eg koble dette på kortet ?? trenger eg noe slikt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319076 eller er det eg som er helt blåst hoved kortet er et asus p5p800 kan noen svare meg på dette?? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) her i begynelsen av måneden sa Psuen min natta det var en Northq 400W, eg har bestilt og fått en northq 1000w og etter alt for lenge uten min faste pc gledet eg meg som en unge til og komme hjem og sette in den nye strømforsyningen MEN det mangler jo da noe vesentlig trur eg det er ingen 4 pin kobling og ingen 24pin trur eg det som er derimot er noe som ligner på en ødelagt 24 pin hvor 4 henger løst vedsidenav hvordan skal eg koble dette på kortet ?? trenger eg noe slikt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319076 eller er det eg som er helt blåst hoved kortet er et asus p5p800 kan noen svare meg på dette?? 9526786[/snapback] Det er ikke noe feil, 20pin må klemmes sammen med 4 pins. Endret 19. september 2007 av LAEN Lenke til kommentar
DonViper Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takker for det svaret er nå ett skritt nermere men mangler forsat en 4 pin til atx 12v Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den har ikke en 8-pin som du kan splitte i to da? Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Takker for det svaret er nå ett skritt nermere men mangler forsat en 4 pin til atx 12v 9526907[/snapback] Ja den har en 8 pin som kan deles i 2. Her har du et par tester. driverheaven overclock3d Endret 19. september 2007 av LAEN Lenke til kommentar
DonViper Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Jepp det var en 8 pin som kunne deles, Takker veldigt veldigt mye for hjelpen hadde vert fortapt uten hjelpen, de må virkeligt sende med en bruksanvisning til dette men nå skal det settes sammen og ber på kner at det bare er psuen som tok kvelden takker igjen for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå