Gå til innhold

Sende filer fra stasjonær til laptop

Stegz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
start>alle programmer>tilbehør>systemverktøy>veiviser for overføring av filer & innstillinger.

man kan overføre det med en direkte kabeltilkobling eller nettverk

lykke til

9526882[/snapback]

Siden dette er en PC jeg låner fra skolen har jeg ikke tilgang på Windows CDen, noe overføringsveiviseren ber om.

Edit: Jeg har hørt litt om delte mapper. Er det en mulighet å lage en delt mappe på den stasjonære? hvordan i såfall?

Endret av Stegz
Lenke til kommentar
Siden dette er en PC jeg låner fra skolen har jeg ikke tilgang på Windows CDen, noe overføringsveiviseren ber om.

Edit: Jeg har hørt litt om delte mapper. Er det en mulighet å lage en delt mappe på den stasjonære? hvordan i såfall?

9526986[/snapback]

:hmm: dette har jeg ikke peiling på, men du får sikkert svar av andre som har gjørt dette før.

lykke til

Lenke til kommentar
start>alle programmer>tilbehør>systemverktøy>veiviser for overføring av filer & innstillinger.

man kan overføre det med en direkte kabeltilkobling eller nettverk

lykke til

9526882[/snapback]

9526986[/snapback]

Høyreklikk på mappen og gå til "Deling og sikkerhet".

Hak for å dele denne mappen på nettverket.

For å sette opp et nettverk så gå til "mine nettverkssteder" og velg "Installer hjemmenettverk eller et lite kontornettverk".

Følg anvisningene og husk å hake av for deling av filer.

Kjør installeringen på begge maskiner.

Bruk samme navn på nettverket på begge maskinene, men forskjellige navn på hver maskin.

Edit: Reformulering

Endret av Trainman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...