Fredrik- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det ligger noen saftige kaninfileèr og lårben i frysern som skal bli middag i dag, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal tilbrede disse! Tenker på en vanlig middag til 3 personer. Any tips? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 http://www.matoppskrift.no/sider/Vilthare.asp Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takker og bukker Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det ligger noen saftige kaninfileèr og lårben i frysern som skal bli middag i dag, men jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal tilbrede disse! Tenker på en vanlig middag til 3 personer. Any tips? 9526681[/snapback] Kjeledegga til datra som har havnet under kniven eller? Hvordan smakte det foresten, alldrig smakt kanin.. Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 Hehe, nei heldigvis ikke Det er en øy rett utenfor der jeg bor som er stappfull av villkaniner som er fritt villt for alle som løser jaktkort der. Ikke at det er verdens mest spennende jakt, men jeg ville sjekke ut hvordan kaniner var til middag - og det var ikke så værst, blir nok en middag til snart Det smakte en anelse søtaktig (mulig rødvinssausen hjalp til litt der) og ellers var det helt mørt og hadde samme konsistens som kylling. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kanin er faktisk jevlig godt, det trodde jeg aldri i havet komme til å like det da jeg smakte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå