meankanin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har en Thomson SpeedTouch 546 T2 som jeg bruker i bridge-modus. Et par ganger har telenor problemer, og jeg må reboote modemet. Da slår den seg over i vanlig modus igjen. Noen som vet hvorfor, eller hva jeg kan gjøre for å hindre at det skjer igjen? Her er forøvrig link til hvordan man setter i bridge-modus om noen skulle være interessert: Sette opp Thomson SpeedTouch 546T/T2 i bridgemodus Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Du kan sjekke om det finnes en kommando som setter 'feil' modus i autoexec.net etter at du booter routermodemet. telnet 10.0.0.?(routerens ipadresse) sys edit autoexec.net Sjekk om du finner kommandoer som inneholder interface xxxxx eller bridge. Husk å lagre en kopi av orginalfilen før du prøver deg fram. EDIT: Tror dette er en pekepinn hvertfall. Jeg har ikke boksen selv, så ikke skyt meg om jeg tar feil Endret 19. september 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå