EivindSollie89 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg prøve å spille nfs carbon, bf 2, scarface å di nye spillene med 8800 GT (nvidia) Dette har funket helt fint før, men plutselig en dag så når jeg trykker på exe. fil til spillet så blir skjermen svart å ikke noe skjer =s Har prøvd å skifte skjermopløsning og instalert drive på nytt.. Men Cs 1.6 og Red alert 2 å disse gammle spillene funke helt fint.. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
EivindSollie89 Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 har gjort det =s Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det finnes ikke et kort som heter 8800 GT. Re-installer/oppdater skjermkort drivere. Lenke til kommentar
EivindSollie89 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Nvidia 8800 GTS =p Det funker ikke det heller, har formatert 2 ganger, ikke noe hjelper, kan det være noe med skjermkortet som gjør at den ikke drar bedre spille enn CS 1.6 ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå