eikum Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei folkens. Har et lite problem, eller for meg et ganske stort problem.. Når jeg prøver å starte MSN Messenger så kommer ikke programmet opp, det ligger i Prosesser, men kommer ikke opp noen steder.. Noen som vet hva feilen kan være? Har prøvd å kjøre programmet i XP komp, og installerte det i XP komp.. Men fungerer fortsatt ikke =/ Lenke til kommentar
nPulz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har du prøvd og avslutte prossesene til msnmsgr.exe deretter starte msn på nytt? Pleier og fungere for meg Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 restart PC-en ffs Lenke til kommentar
eikum Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 restart PC-en ffs 9537832[/snapback] Nei, for det har jeg ALDRI prøvd? Uansett, må installere MSN hver gang jeg starter PC-en, ganske stress.. også funker det ikke å bruke en eldre versjon.. Tror jeg satser på en formatering jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå