abene Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nettversjonen av USAs tredje største avis er nå blitt gratis. Les mer Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 flotte greier =) Lenke til kommentar
Cactus Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 En *meget* bra nettavis lettere tilgjengelig. Veldig bra ! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Flott, nå skal jeg begynne å lese linkene dit. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bra. Ser at dette er noe reklamebasert, alla ign, ikke irriterende dog. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 NYT er en meget bra avis, så dette er hyggelige nyheter. Jeg syntes det mest morsomme/spennende er at de gamle arkivene nå er gratis. Det betyr at man kan lese "orginalartiklene" om slike storheter som Billy the Kid og Roald Amundsen (forøvrig har vel de kun det tilfelles at de har vært omtalt i NYT ... ) NYT har jo også daglige podcaster med sine viktigste saker, etc. Kan være vært å høre på. S Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Arkivet til NYT var genialt! Kom forresten over denne saken ang virus. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg skjønner ikke helt dette, jeg har aldri mått logge meg inn eller noen ting. Kommer rett inn til artikkelene. Dette har foregått i flere år (ofte linket gjennom andre nettsteder jeg har besøkt) og har aldri betalt noe som helst for det. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det er da bare deler av NYTimes sin nettavis som har tidligere blitt forbeholdt folk med abonnement og som nå har blitt gratis. Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg skjønner ikke helt dette, jeg har aldri mått logge meg inn eller noen ting. Kommer rett inn til artikkelene. Dette har foregått i flere år (ofte linket gjennom andre nettsteder jeg har besøkt) og har aldri betalt noe som helst for det. 9528116[/snapback] Det er fordi linkene fra de nettstedene inneholdt en kode som gjorde at du slapp å registrere deg for akkurat den artikkelen. Klikket du deg derimot videre så måtte du registrere deg. Forsåvidt var det gratis for visse deler, men allikevel såpass plagsomt at det ikke gikk an å lese avisen. Lenke til kommentar
MrQuote-on-Quote Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tidligere har de også operert med noe gratis registrering som man trengte for å se enkelte artikler. Utenom dette har jeg ikke møtt på noen former for sperrer på denne siden, men det har sikkert vært deler av avisen jeg ikke har hatt behov for å lese som nå er låst opp da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå