Bruktbilen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Synes den ser enormt dårlig ut, når jeg så slutten av 2ern så trodde jeg de skulle lage en helt annen film enn det der, siden hun kan drepe folk med hjernen sin... Lurer på hvordan de forklarer denne filmen. 9551609[/snapback] Heh, joda den var like elendig som jeg trodde, min review. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Den er crap, men et hakk eller to over 2'eren som var katastrofalt dårlig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Har nettopp sett de to første filmene. De var vel mer eller mindre like gode eller dårlige om du vil :!: Har lest at 3'ern skal være bedre. Får vel sjekke den ut en eller annen gang Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Den er crap, men et hakk eller to over 2'eren som var katastrofalt dårlig. <{POST_SNAPBACK}> jaja.. nå hører jeg bare på min mening... og har sett mange sykt bra filmer som har fått 2 av vg ^^ Jeg så nettopp 2ern, og 3ern kan ikke bli mye dårligere for å si det sånn. <{POST_SNAPBACK}> du forteller oss at du enten bor uten for norges grenser eller har brukt pb etc? i såfall er det ikke rart at den er dårlig, folk som går i veien på kinoen etc... shame on u.... Endret 29. oktober 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Nja, kvaliteten som er ute nå på cam er faktisk utrolig bra for å være cam. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Nja, kvaliteten som er ute nå på cam er faktisk utrolig bra for å være cam. 9606884[/snapback] det er fortsjatt shame on u... Tror matrix reloded var siste filmen jeg har sett på denne måten... og det er mange år sia hehe.. jeg skal innrømme at jeg lasta ned simpsons the movie for å ta ut sangen spiderpig ^^ (måtte ha den som mld lyd på mobilen ^^) også sletta jeg den igjen og gleder meg til den dukker opp på dvd Håper på masse ekstra stasj på den Endret 30. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 i just wasted 84 minutes of my life Nei, de burde holdt seg til den første Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Har sett på traileren og kan ikke helt forstå hvordan de skal kople Milla mot Umbrella Corp.. På slutten av 2ern, så fikset de henne opp og tok kontroll av hjernen hennes igjen og følger med på alt gjennom hennes øyne. Skal Umbrella spille en vesentlig rolle for hvordan alt skal ende tru? Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Det må jo bare komme en film nr 4 med den slutten. Synes filmen var fet jeg. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Jeg så nettopp 2ern, og 3ern kan ikke bli mye dårligere for å si det sånn. <{POST_SNAPBACK}> du forteller oss at du enten bor uten for norges grenser eller har brukt pb etc? i såfall er det ikke rart at den er dårlig, folk som går i veien på kinoen etc... shame on u.... Leste nettopp gjennom tråden, siden noen hadde blåst liv i den. Da så jeg at jeg var blitt sitert, og da må jeg svare Jeg skrev at jeg hadde sett nummer 2, som har vært på dvd en stund. Så når 3ern kommer, kan det ikke bli så mye dårligere enn det makkverket 2ern var. U see? Jeg har ikke sett 3ern, men utifra nr. 2, kan den i alle fall ikke bli dårligere!n Jeg laster da ikke ned film, hva tror du om meg? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 det blir vel hjernedød action men er det ikke allitid det når det er zombier med da? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Zombie-film vil ikke nødvendigvis si hjernedødt. Jeg er ikke så veldig bevandreti zombieverdene, men Romeros filmer er jo både samfunnskritiske og satiriske. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 I mine øyne er Night of the Living Dead i større grad en samfunnskommentar enn en 'typisk zombiefilm'. Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Noen andre som fikk følelsen av slutten ligna veldig på matrix reloaded? helt grei film btw, ikke noe mesterverk. Men hva forventa du når du så an? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå