Ni kon Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Trailer Hva tror du? Flopp eller topp? Dessverre tror jeg at dette blir hjernedød underholdning, og syns det er synd en så flott skuespillerinne ødelegger et godt rykte :S Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 for det første har du linka bare til ett bilde, som man ikke kan starte traileren på Og jeg gleder meg ekstremt mye til denne kommer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Ny link: http://movies.apple.com/trailers/sony_pict...evilextinction/ Lenke til kommentar
nilsMeister Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 gleder meg utrolig mye til denne filmen! Kommer til å like filmen uannsett pga digger resident evil og milla men om den oppfyller kravene er bare å vente å se.. så lenge den blir bedre enn 2`ern så blir jeg ikke skuffa. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 gleder meg utrolig mye til denne filmen! Kommer til å like filmen uannsett pga digger resident evil og milla men om den oppfyller kravene er bare å vente å se.. så lenge den blir bedre enn 2`ern så blir jeg ikke skuffa. 9525731[/snapback] jeg ble ikke skuffa av 2'ern heller jeg Kanskje fordi jeg aldri har spilt noen av spilla? Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det ikke i morra den blir sendt i USA? Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Flopp. Skal selvsagt se den men de andre filmene er ikke noe bra. Ihvertfall ikke får oss som virkelig setter pris på den stemninga de klarte og få frem i RE spillene. Blir provosert når jeg tenker på det, argh!! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Den kommer ut den 30.nov, dagen etter bursdagen min Jeg likte begge filmene, men jeg har ikke spilt spillene heller da. Tror folk vill si at dette blir en flopp, men for meg er dette topp! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 RE filmene må stå på egne ben. likte apocalypse godt, men så har jeg super crush(ref min stemme i https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=820367&hl= ) på Jill valentine og å se henne i levende live ble bare bra. Denne filmen, tror jeg blir bra også...las vegas post apocalypse? MÅ jo bli bra Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 At det blir hjernedød underholdning er det ingen tvil om, men jeg tror på god hjernedød underholdning Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Tror filmen kan bli av tilfredstillende art Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper denne filmen kommer til å rokke værre. Ser heftig ut i FullHD - det er det ingen tvil om. Skulle ønske den kom litt tidligere til Norge, ja. Er vel 21. september den kommer i USA! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har ingen spesielle forventninger til filmen, men jeg håper jo at den er bra. Likte de to første filmene og har de på dvd. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg har heller ikke store forventninger til filmen, men får håpe de gjør en bra jobb på denne. Traileren ga meg litt mer smak. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Håper denne filmen kommer til å rokke værre.Ser heftig ut i FullHD - det er det ingen tvil om. Skulle ønske den kom litt tidligere til Norge, ja. Er vel 21. september den kommer i USA! 9527920[/snapback] dette er jo en stor tabbe. Får akurat samme problemet som med shrek 3, hulk etc Folk får tak i den før den kommer på kino og ditsjer kinoen helt Filmbransjen skaper piratkopiering av slikt! jeg skal uansett ha premiere biletter på denne, og etter det jeg vet er premieren på natta Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Håper denne filmen kommer til å rokke værre.Ser heftig ut i FullHD - det er det ingen tvil om. Skulle ønske den kom litt tidligere til Norge, ja. Er vel 21. september den kommer i USA! 9527920[/snapback] dette er jo en stor tabbe. Får akurat samme problemet som med shrek 3, hulk etc Folk får tak i den før den kommer på kino og ditsjer kinoen helt Filmbransjen skaper piratkopiering av slikt! jeg skal uansett ha premiere biletter på denne, og etter det jeg vet er premieren på natta 9529361[/snapback] Hvis du hintet til at jeg lastet ned hele filmen så stemte ikke det. Jeg lastet ned en trailer fra PSstore. Jeg er forøvrig helt enig det du sier ang piratkopiering. Skulle tro Norge var et såpass "oppegående" land når det kommer til film at de hvertfall kunne klart å få nogenlunde ok release på enkelte filmer på kino/film. uansett, jeg tror fortsatt filmen kommer til å eie! Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Jeg så nettopp 2ern, og 3ern kan ikke bli mye dårligere for å si det sånn. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Synes den ser enormt dårlig ut, når jeg så slutten av 2ern så trodde jeg de skulle lage en helt annen film enn det der, siden hun kan drepe folk med hjernen sin... Lurer på hvordan de forklarer denne filmen. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Trailern ser helt ålreit ut for min del. Jeg likte også de to første filmene, så denne blir sikkert også grei underholdning. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Jeg ser den nå, skal gi en tilbakemelding om 76 minutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå