mcgroven Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 LucasArts bekrefter at Star Wars: The Force Unleashed kommer til Wii. Les mer Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Helt latterlig. Lucas Arts møter enorm motstand fordi de ikke utgir spillet i en PC-utgave, også bekrefter de at spillet kommer til Wii? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kommer det _ikke_ til PC?! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det kommer til alt, untatt PC for å si det slik, selv om dette på en måte blir oppfølgeren til Jedi Academy, Outcast osv. De svikter oss også med Indiana Jones serien, som også kun kommer til konsoll. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gleder meg til å spille det på wii Håper bare at de tar seg virkelig god tid til å tilpasse det til Wiimoten. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Det kommer til alt, untatt PC for å si det slik, selv om dette på en måte blir oppfølgeren til Jedi Academy, Outcast osv. De svikter oss også med Indiana Jones serien, som også kun kommer til konsoll. 9525807[/snapback] Force unleashed er ikke en oppfølger til Jedi Academy eller Jedi Outcast.. Uansett hvor stor fan jeg er selv av de to spillene så har dem ingenting med Force unleashed å gjøre. Men jeg kan skjønne frustrasjonen Endret 19. september 2007 av kinag Lenke til kommentar
TCi Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ingen oppfølger nei. Altså ingen Kyle Katarn dessverre. Force Unleashed er et helt nytt eventyr, hvor du tar rollen som en av lrælingene til Darth Vader. Handlingen tar sted mellom Episode III og Episode IV. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Yesss! HAr ventet på at det skulle bli annonsert for wii ingen konsoll passer bedre til et LightSaber spill enn WII. Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Er det noen andre enn meg som også er lei av snakket rundt nye spill til wii som inneholder "med nye kontroller" og "ønsker å skape en helt unik opplevelse til wii" sammen med "og det er viktig for oss å nå nye markeder som ikke har spilt så mye før"? Føler at Nintendo gav ut en lanseringsmal for pressefolk... Lenke til kommentar
Uncas Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forstår godt at de ikke slipper det til PC, blir bare piratkopiert. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Helt latterlig. Lucas Arts møter enorm motstand fordi de ikke utgir spillet i en PC-utgave, også bekrefter de at spillet kommer til Wii? 9525507[/snapback] The Force Unleashed passer jo utmerket til Wii. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Kommer til PS2 og PSP..... som jeg frykta... Wii er den nye PS2. Dette spillet blir nok halveis. Lik grafikk som PS2 og tacky kontrollere som ikke funker helt. Dette er min spådom. Ja, jeg har Wii. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Forstår godt at de ikke slipper det til PC, blir bare piratkopiert. 9527660[/snapback] Med tanke på alle konsollene de slipper det ut til tror jeg ikke de vil tape så særlig på det. Få Force Unleashed til PC! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg