Svinat Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Sjølv har eg lyst til å bli sivil ingeniør, men eg får sjå. Skal nå gå studiespes på vidaregåande. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Er nok diggere å tjene dritmasse penger UTEN å gå i dress Forklar. Er jo kjempetøft Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tja, som musiker, lege, ingeniør.., you know; morsomme og givende jobber Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Har ikke peiling. Skal først og fremst prøve å skrape til general studiekompetanse, så får vi se. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Rådgjevaren seier eg bør verte lærar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er utdannet teknisk tegner og hadde tenkt å bli ingeniør men likte ikke helt tanken på å sitte bak en pc resten av livet. Nå står det heller mellom fotograf, kameramann, lokomotivfører, dykker, lydteknikker, landskapsarkitekt, propduktutvikler, noe innen sivil luftfart eller reise. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) - Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
.Andre Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Jobber nå som elektrikker, men sitter og venter på svar fra Høgskolen. Har søkt forkurs. Planen er å søke elkraft etter forkurset. Syntes det virker utrolig spennende. Jeg skal ikke fortsette som elektrikker, det er uansett sikkert . Endret 25. mai 2008 av .Andre Lenke til kommentar
EsAa Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Målet mitt er: Aksjemegler Noe spesiell utdannelse man burde ha? Sivil-økonom eller økonom?? Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Lege er planen... brukt 2 år etter vgs på å forbedre karakterer (5 eksamener tilbakelagt nå i mai), og jobbet i gamlehjem i 8 måneder nå mtp praksispoeng og er meget keen på å begynne å studere. Lenke til kommentar
BannanMannen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Lege er planen... brukt 2 år etter vgs på å forbedre karakterer (5 eksamener tilbakelagt nå i mai), og jobbet i gamlehjem i 8 måneder nå mtp praksispoeng og er meget keen på å begynne å studere. Kan jeg spørre hvilket karaktersnitt du regner med å få på førstevitnemålet emd de nye karakterene? Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tja, som musiker, lege, ingeniør.., you know; morsomme og givende jobber Har alltid hatt lyst tl å bli lege.. Men jeg hører at de ikke tjener noe særlig mye i forhold til utdanning... maks 2 millioner i året? :O Ganske lite med tanke på hvor hardt det er å bli lege..... Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 2 mill er da jævla mye spør du meg... aldri hørt om leger som tjener så mye. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 2 mill i året hvis du jobber i feriene og er spesialist, men du ender opp med ca 1 mill etter skatt så det er egentlig ikke så stor vits Selv har jeg veldig lyst til å drive med noe innen film, sikter på utdanning i Bonmouth (elns ) for å lære meg digitale effekter. så håper jeg for guds skyld at jeg finner meg en fast jobb i et heller stort firma som driver med noe innen film, der jeg kan få en relativt god inntekt. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har lyst til å bli rettsmedisiner. Har lyst til å studere kriminologi/psykologi, men får se hva det blir til Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Lastebilsjåfør i en SVÆÆR 600-hesters Scania Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ingeniør, muligens innen mekatronikk. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Siviløkonom eller master i finans! m2 Ellers har jeg hatt en drøm om å bli pilot, enten i forsvaret eller i et random flyselskap... Framtiden vil vise, skal hvetfall inn i militæret nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå