Nasjonalist Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg skal bli styrmann! Lenke til kommentar
oniko Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Siviløkonom eller master i finans! Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg skal bli styrmann! Me2 Begrunnelse: Har alltid vært interessert i båter og havet (mao en arbeidsplass jeg trives på), er lett å få seg jobb, gode arbeidstider (syns jeg), grei nok lønn pga behov. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Skal bli "Skytebas" (Fjellsprenger) Går siste året på VGS nå i VG2 anleggsteknikk med fordypning i Fjell og boreteknikk. Gjelder bare å skaffe seg lærling-kontrakt til sommern så er det i boks Hvorfor? Fordi sprengstoff og fjellboring er min lidenskap! Ingen ting er som å kjøre ned en 4" borkrone 15-20m ned i fjellet for og så stappe en haug med sprengstoff ned i hullet å sette det av. Lyden som oppstår er helt utrolig, samt rystelsene. Iblant har jeg utsikt over området som skal sprenges vekk, og synet av glimtene som fyker avgårde er orgasmisk. Desuten er det et yrke med manko for arbeidskraft så jobb vil det alltid være, samt gode lønninger Endret 7. mai 2008 av Freak627 Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Edit: Sorry FEIL Endret 8. mai 2008 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Der er jeg helt enig! Ingenting er som og se så mye hardt arbeid bli sprengt i lufta Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har visst siden jeg var seks år at jeg skal bli lærer. Er nå 21 år og går tredje året på allmennlærerutdanningen. Har en drøm om å studere britisk litteratur videre og eventuelt ha mulighetene åpne for å undervise i videregående også, i tillegg til grunnskolen. Kommer nok også til å fordype meg videre i spes. ped og jobbe med barn som trenger mer tilrettelagt undervisning og har større behov. Vi får se. Lærer skal jeg ihvertfall bli. Endret 12. mai 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ønsket å bli siv.ing. siden jeg var liten. Er nå siv.ing. i elektrooptikk og forsker innen samme fagfelt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ønsket å bli siv.ing. siden jeg var liten. Er nå siv.ing. i elektrooptikk og forsker innen samme fagfelt. Hvor og hva studerte du? Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Ønsket å bli siv.ing. siden jeg var liten. Er nå siv.ing. i elektrooptikk og forsker innen samme fagfelt. Hvor og hva studerte du? Studerte på NTNU (og 4. år på Nanyang Technological University i Singapore). Studerte elektronikk med fordypning i mikroelektronikk og fotonikk (optikk og lasere). Skrev prosjektoppgave og diplomoppgave om gassmåling (HCl og NH3) med optisk fiberkoblede tunbare diodelasere i NIR-området (near infrared). Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Forsker, lege... Men lager jo hjemmeside for folk også.. xD Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Skal gå om VGS nå (ikke fordi jeg strøk i alt eller noe sånt) fordi jeg har lyst til å bli elektriker av ett eller annet slag, alt sånt har igrunn fasinert meg, men var dum nok til å følge alle vennene mine da jeg valgte linje for 3 år siden Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Elektriker eller noe annet innen Elektrofag. Har komt inn på skole til høsten nå, og har litt planer. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva som helst, bare jeg får gå med dress hver dag og tjene mye penger. Hva kalles en slik stilling? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er nok diggere å tjene dritmasse penger UTEN å gå i dress Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bygg å anleggsteknikk > anleggsteknikk > Anleggsmaskinfører jeje, gleder meg. Går bare i 9. klasse enda. Men er helt sikker på at jeg vil og skal bli maskinfører. Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Akkurat hvilket yrke har jeg ikke funnet ut enda, men jeg har lyst å studere lingvistikk med mest fokus på de sosiale aspektene. Vil helst gjøre dette på engelsk, så muligens i Storbritania. Det er en utdanning som kan lede til mange slags yrker, som journalist, lærer, innen administrasjon, jobbe med mennesker med språk-problemer, osv. Så vil derfor starte med en bachelor innen lingvistikk, og dermed se hva jeg gjør videre . Endret 22. mai 2008 av Noteknekk Lenke til kommentar
Gjest medlem-122015 Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Vil bli - Webdesigner -Grafisk Designer -3D artist -musiker (studio) -Motion Grafiker -Multimedia designer -Kanskje arkitekt Hva burde jeg gå for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå