Kjezzru Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) . Endret 21. oktober 2010 av Kjezzru Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) -- Endret 23. august 2008 av marlboro! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Flygeleder! Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) veit ikke, har plaga meg i årevis lurer litt på å ta varehandelsledelse på BI eller noe, men får nå se hadde vært litt morro å fått en jobb i USA har alltid hatt en liten drøm om å bli lege, men trur kansje det blir litt vel hardt har også lyst til å bli politi :!: huff, skal ikke være lett Endret 11. mars 2008 av Lazy_Boy Lenke til kommentar
Grand Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sivilingeniør i datateknikk, Men det er bare en tanke. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Spesialisere meg innenfor kampsport og musikk. Lenke til kommentar
Pus_1808 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sterkt ønske om å bli lege, veldig sterkt ønske Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Politi. Akkurat nå er det ingenting annet som frister mer. Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Begrunn hvorfor dere velger akkurat det dere velger Politi. Akkurat nå er det ingenting annet som frister mer. Ja, HVA er det som frister med politiyrket? Endret 2. mars 2008 av Litek89 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Begrunn hvorfor dere velger akkurat det dere velger Politi. Akkurat nå er det ingenting annet som frister mer. Ja, HVA er det som frister med politiyrket? Holde orden på de ville ungdommene vel.O_o Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Begrunn hvorfor dere velger akkurat det dere velger Politi. Akkurat nå er det ingenting annet som frister mer. Ja, HVA er det som frister med politiyrket? Holde orden på de ville ungdommene vel.O_o Være sånn kjiip purk som tar trimma mopeder? Endret 2. mars 2008 av gilera Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Uff, ikke det men slåssing osv. Har en kompis selv som fikk skikkelig bot på det. Lenke til kommentar
frgmnt Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, HVA er det som frister med politiyrket? En variert og meningsfylt hverdag, mange muligheter innad i politiet, gode jobbmuligheter i hele landet...for å nevne noe. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, HVA er det som frister med politiyrket? En variert og meningsfylt hverdag, mange muligheter innad i politiet, gode jobbmuligheter i hele landet...for å nevne noe. Ja, det er det. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Det skal musikken og kampsporten sørge for For meg Endret 11. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Ambulansearbeider. Blir forhåpentligvis lærling fra høsten av. Går 3. året Allmen nå og tar VK1 Ambulansefag som privatist. Var ikke lett å komme til det punktet jeg er nå så håper at ting går i havn. Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Skal gå ferdig videregående, før jeg tar et par år i militæret for å få nok poeng til å komme inn på jus på UiO Det som frister med å bli jurist er at det er variert, godt betalt og et konkurransepreget yrke Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Edit: Klikket to ganger, så jeg dobbel postet. Sorry. Fant ikke noen slett-kanpp for inlegget Endret 11. mars 2008 av Deep3D Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Har jobbet som møbelsnekker de siste 4 årene, skal nå begynne å jobbe for Securitas i April. Og allerede i slutten av året, rundt desember skal jeg på 6-12 måneders backpacker tur hovedsakelig i Australia, og kansje USA den siste måneden. Etter det er arkene blanke. Og som flere over her synest jeg Politi yrket virker utrolig spennende! Men tror nok ikke jeg går den veien. NB: Hvis noen har vært backpackere i Australia/USA over lengere tid med visum eller i det hele tatt, ikke frykt. PM meg gjerne. Setter pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå