.Andre Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Er fortiden elektrikker, men er utrolig lei. Gjør jo bare det samme hele tiden. Har bare hatt fagbrevet i 6mnd. Skal derfor søke forkurs til høsten også gå elkraft ingeniør ved HIB. Vurderer også å ta Energi og miljø ved NTNU etterpå. ( 2 årig master). Er mye større muligheter som ingeniør . Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Taxi Sjafør... Det var en joke. Jeg har ingen aning Lenke til kommentar
564215 Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Vet ikke enda.. Har lyst å bli noe innen media eller IKT... Men jeg liker å være i god fysisk form, så politi/securitas er ikke uteluket.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 jobber for tiden på gilde som mer eller mindre pølsemaker. venter på og komme i militæret, skal sjekke mulighetene der. Ellers så er det en aldri så liten drøm om og bli styrmann/skipper. Sjølivet er igrunnen herlig og for dem som lurer, stå og mekke pølser dag inn og dag ut er ikke noen drøm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) Filmnerd, personlig trener, hjelpearbeider og innsatssoldat. Tråden flyttes forøvrig til en mer passende kategori. Endret 3. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 personlig trener Hva tar du i timen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) personlig trener Hva tar du i timen? Vet ikke. Er ikke utdannet enda. Endret 3. november 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
sxs Skrevet 6. november 2007 Forfatter Del Skrevet 6. november 2007 jobber for tiden på gilde som mer eller mindre pølsemaker.venter på og komme i militæret, skal sjekke mulighetene der. Ellers så er det en aldri så liten drøm om og bli styrmann/skipper. Sjølivet er igrunnen herlig og for dem som lurer, stå og mekke pølser dag inn og dag ut er ikke noen drøm Du har så rett;) Sjølivet er herlig! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Noen som vet om noen sider der det står litt informasjon om yrker (krav til studier, hva yrket går ut på osv.) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 jobber for tiden på gilde som mer eller mindre pølsemaker.venter på og komme i militæret, skal sjekke mulighetene der. Ellers så er det en aldri så liten drøm om og bli styrmann/skipper. Sjølivet er igrunnen herlig og for dem som lurer, stå og mekke pølser dag inn og dag ut er ikke noen drøm Du har så rett;) Sjølivet er herlig! Ja, sjølivet er digg Har også lyst til å bli styrmann Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 St. Matias: Pröv www.jobbfeber.no Lenke til kommentar
Minus Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg har lyst å bli ambulansearbeider. Lenke til kommentar
Narviz Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg skal bli Elektriker Går VG2 Elenergi nå Lærling til høsten! Lenke til kommentar
Rantakell Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal bli fotograf. Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal bli sjørøver:D Lenke til kommentar
knutgunnar Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg skal bli avløysar... ;-) Lenke til kommentar
Jon4s Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Etter at drømmen om en jobb som operatør i FSK gikk i vasken, så blir det forhåpentligvis noe innen juss. Jurist eller eiendomsmegler. Endret 29. januar 2008 av j0nas Lenke til kommentar
veluci Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 styrmann/kranfører på olje rigg... har ikke helt bestemt meg enda for ka eg skal bli, men skal ha det for meg slik att eg kan bli begge deler Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Jeg skal bli Elektriker Går VG2 Elenergi nå Lærling til høsten! Hvorfor vil folk bli vanlig eletriker? Har aldri helt forstått det der.Vil nesten sammenligne det som å bli spikerslager på et hus. Det må jo være helt uten tilnærming en av de mest repetive og mest rutinepregete eletrikeyrkene. Har selv gått elektrolinje og er offshore i eletriker/mekaniker yrke (bare slik at du ikke tror jeg er helt kontorotte) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 "Når jeg blir stor, skal jeg bli større" Nå er jeg IKT-Lærling ved en skole og har etter endt læretid tenkt å jobbe i 1-2 år som konsulent og deretter ta uttdannelse ved Høyskole og forhåpentligvis gå veien ut som dataingeniør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå