Konkulf Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Dataelektroniker/Ingeniør Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg går vg1 elektro nå, skal gå VG2 Elenergi neste år og prøve på Vg3-4 som offshore på båt..... Håper på nordsjøen til slutt. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Først og fremst matros. Har ett år igjen av lærlingtiden før fagbrevet. Regner med å gå videre på nautikk etter et par år som matros, for å bli styrmann Lenke til kommentar
Arcturus2 Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Jeg skal jobbe med politikk og samfunnsplanlegging! Så skal jeg bli privat konsulent. Glade dager! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 (endret) Bioteknolog. Edit: Hadde postet i denne tråden for ikke å lenge siden. Endret 1. desember 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 1. desember 2012 Del Skrevet 1. desember 2012 Ferdigutdanna ingeniør i elektronikk til sommeren. Har sannsynligvis sikret meg en kontrakt som instrumenteringsingeniør allerede Så for dere som tar ingeniørfag, det virker som det er lett å få seg jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå