Trollfjes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Karakterer har ikke så mye å si... Og sånn er det å fortelle noe til folk som ikke skjønner bæret av hva de leser... Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når det er skikkede folk til utdannelsen, så spiller karakteren rollen om du kommer inn i utdanning eller ei. Sånn er det i forsvaret, det kan jeg bekrefte, min tante er gift med en flyger som ER utdannet i gjennom forsvaret. Han søkte 3-4 ganger og var skikket hver gang, men de andre som var skikket hadde bedre karakterer og slapp derfor inn. Blant de skikkede så er det ikke noe "random utvelgelse", det går på de med best karakterer i forhold til de som har fullført alle tester osv. på pen positiv måte. Hvordan mener _DU_ at det er lagt opp? Vil gjerne høre det. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Når det er skikkede folk til utdannelsen, så spiller karakteren rollen om du kommer inn i utdanning eller ei. Sånn er det i forsvaret, det kan jeg bekrefte, min tante er gift med en flyger som ER utdannet i gjennom forsvaret. Han søkte 3-4 ganger og var skikket hver gang, men de andre som var skikket hadde bedre karakterer og slapp derfor inn. Blant de skikkede så er det ikke noe "random utvelgelse", det går på de med best karakterer i forhold til de som har fullført alle tester osv. på pen positiv måte. Hvordan mener _DU_ at det er lagt opp? Vil gjerne høre det. Mener å ha lest at karakterer telle veldig lite på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946450&st=0 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Vel, har du ingenting annet som er spesielt, så skader hvertfall ikke gode karakterer. Uansett. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Båten heter Comabar. Er i et lite rederi kalt Norbar Minerals. Frakter for det meste barytt og baseolje til og fra oljebasene. Jobber du på båt? En snerten liten sak Du trives? Tja.. jeg går på skoleskip for tiden, skal ikke ut i lære før om 1 1/2 år Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja jeg trives godt. Gann du går på da? Lenke til kommentar
Sigralix Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jeg skal bli profesjonell svett datamaskinnerd (Les: Studerer informatikk) Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Helikopterpilot i forsvaret på meg! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Ja jeg trives godt. Gann du går på da? Nei, huff... Kom meg heldigvis inn på Sjøkurs Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tja, jeg går på juss da.. Vi får se hva jeg ender opp som.. Lenke til kommentar
JanEskil Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ingeniør innenfor nanoteknologi : ) Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Muligens politi, om jeg gidder. Har et ufullført år med IKT Servicefag bak meg, og jobber som mobilvekter nå. Håper på en karriere i vaktbransjen, jeg Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 siv.ing nano tech/oil Lenke til kommentar
fantenberg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lærer! God stemning Støtter den. Lenke til kommentar
Justitiarius Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tja.. Enten flyger, fotograf eller brannmann Kan være det er noe jeg får interessen for senere, hvem vet! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Blir vel en eller annen administrerende stilling i forsvaret om alt går etter planen. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Muligens politi, om jeg gidder. Har et ufullført år med IKT Servicefag bak meg, og jobber som mobilvekter nå. Håper på en karriere i vaktbransjen, jeg Flott innstilling Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jobber som lærer. Ønsker å studere finans ved BI neste semester (til høsten). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå