Skogslik Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Driver som IKT lætling nå, men har veldig lyst til og slutte til høsten, da har eg vert der et år. Møkka fag Håper på og komme inn på brønnteknikk skulen i stavanger. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 har to brødre den ene er arkitekt i USA og den andre er skillsmisseadvokat i Dallas og jeg håper på å få no etter dem xP Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Satser på Økonom/Ingeniør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 3-4 mnd igjen så er Bachelor Automasjon fullført. Da blir det tilbake til jobb som Automatiker. Hvertfall for en periode. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Om to måneder har jeg bachelorgrad (ingeniørfag) i IKT med utdypning innen nettverksdrift og datasikkerhet. Til høsten baner det i vei med Master i IKT (sivilingeniør) hvor jeg skal spesialisere meg i datasikkerhet. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Har ikke peiling på hva jeg vil bli, er utdannet platearbeider med fagbrev men det var et stort bom ifra min side. Skulle kanskje valgt tømrer istedenfor mekaniker linjen på VGS. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg har ikke peiling faktisk. Tror muligens jeg søker lærerskolen, på Hamar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Yrkessjåfør Lenke til kommentar
jarlebassen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Revisor. Gleder meg. Skal begynne på skole til høsten nå Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Satser på Økonom/Ingeniør. +1:) Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Har veldig lyst til å bli psykolog, eller noe innenfor media & kommunikasjon. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noe innen film, med største drøm som regissør for egen film. Lenke til kommentar
Xia Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Er litt usikker enda, står mellom lærer og revisor. Medisin hadde selvfølgelig vært det aller kuleste, men veit ikke om jeg tør å ta sjansen på det. Endret 5. august 2009 av Xia Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Jeg skal bli prosessoperatør, begynner som lærling 17.august (Det innebærer at de har som har samme jobb som jotun skal komme og rydde opp etter feila mine) Endret 5. august 2009 av krissttian Lenke til kommentar
gard0 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Ønsker å bli noe innen for jus. Advokat, dommer. Eller dataingeniør. Endret 7. august 2009 av Jaod3 Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er hjelpepleier, og nå orker jeg ikke mere skole. Litt lyst å bli vernepleier, så får se om jeg ender opp som det om noen år Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg har ingen aning. Prøver å komme meg inn på Medisin til året. Jeg er ikke så glad i realfag, så får se om jeg faktisk gidder. Får se. Enten det eller ingeniør i bygg eller maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå