Nostalgisk Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 advokat;) starta studiene i år. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Jeg skal bli politi !gleder meg så mye til jeg blir 20 da jeg kan søke meg inn! Det blir digg Når du er tjue år, så er det veldig vanskelig å komme inn, uten et virkelig godt snitt. (Da snakker vi rundt 4,8-5 i snitt. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) ******* Endret 14. august 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Har lyst til å søke meg inn på enten "Produktutvikling og produksjon", "Petroleumsteknologi" eller "Petroleumsgeologi" ved NTNU, alle er 5-årig siv.ing. Håper å få meg jobb innen et internasjonalt oljeselskap etter endt utdannelse, og gjerne jobbe i utlandet. Lenke til kommentar
Trollfjes Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg skal bli politi !gleder meg så mye til jeg blir 20 da jeg kan søke meg inn! Det blir digg Når du er tjue år, så er det veldig vanskelig å komme inn, uten et virkelig godt snitt. (Da snakker vi rundt 4,8-5 i snitt. Sikker? De fleste som er i politi-yrket er rene Bush-kloner i IQ. Du tror det ja. Ja veldig sikker på dette. www.phs.no, vanskelig utdanning i tillegg. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skal gjøre alt som står i min makt for å bli flygeleder:) Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Skal gjøre alt som står i min makt for å bli flygeleder:) En smart idé vil være å søke på luftforsvarets befalskole. Lenke til kommentar
smlXL Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Har nå gått elektro VG1 og holder på med data og elektronikk, har dataelektroniker (serviceelektroniker) som førstevalg neste år og IKT som andrevalg... kommer antakeligvis til å gå høyskole etter læretiden og bli elektronikk ingeniør EDIT JOBBER I DAGLIGVAREBUTIKK GIKK IKKE HØYSKOLE FIKK FAGBREV SERVICEELEKTRONIKER Endret 31. desember 2011 av Olle0047 Lenke til kommentar
ojstein^ Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Jeg går nå siste halvår på Produksjon og Industriteknikk, og søker lærlingeplass som Industrimekaniker. Etter læretiden og med fagbrevet i lomma, blir det hard satsing på og komme seg offshore! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Setter seil mot Svendborg i Danmark, kommende August. Der skal jeg gå på www.simac.dk og forhåpentligvis fullføre skipsoffiser utdannelsen. Gleder meg veldig til å starte, selvom jeg ikke er helt sikker på om det er det rette valget Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Bilmekaniker eller lastebilsjåfør. Hvis jeg blir lastebilsjåfør skal jeg kjøre på isen i Canada. Tjene 50 000 $ på en sessong Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ja, og få forfrysninger både her og der i mellomtiden. Kanskje plumpe nedi isen med vogntoget. Få insomnia. Digg dét. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Setter seil mot Svendborg i Danmark, kommende August. Der skal jeg gå på www.simac.dk og forhåpentligvis fullføre skipsoffiser utdannelsen.Gleder meg veldig til å starte, selvom jeg ikke er helt sikker på om det er det rette valget Takk for linken, den blir nyttig for meg om noen år Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis du vurderer det, er det nok chill å søke gjennom de folka her: www.getonboard.dk Ett av de største conteiner rederiene i verden ^^ Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Hvis du vurderer det, er det nok chill å søke gjennom de folka her: www.getonboard.dkEtt av de største conteiner rederiene i verden ^^ Haha xD Du er mitt lykketroll i dag Var inne på den siden for en stund siden, men fant den ikke igjen. Takker nok en gang :!: Endret 24. februar 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hvilken rettning tenker du å ta, om jeg kan spørre? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 På opptaksprøven, sa de at det er noe man finner ut av underveis i utdannelsen. Nå har jeg jo seff lyst til å jobbe på brua. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) På opptaksprøven, sa de at det er noe man finner ut av underveis i utdannelsen. Nå har jeg jo seff lyst til å jobbe på brua. Klokt valg Jeg klør etter å komme igang, bare synd jeg fortsatt går i 10.klasse Endret 24. februar 2009 av TheIdanator Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Helst vil jeg jobbe som sjef og bedreviter Hvilken utedannelse man skal ta for å komme seg dit får man vel se ^^ Neida, kunne godt tenkt men en konsulentjobb innen IT/Media eller en jobb innenfor PR/Markedsføring. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 jeg skal bli telefon support for laptop når jeg blir stor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå