Oook Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skal bli sentralbanksjef, merk mine ord! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skal bli verdenshersker!!! Lenke til kommentar
Oook Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skal bli verdenshersker!!! Nå tok du vel litt hardt i, gjorde du ikke? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg skal bli verdenshersker!!! Helst på demakratisk måte takk Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Stortingsrepresentant -> Utenriksminister -> Statsminister -> Generalsekretær i FN -> Filmskaper -> Pensjonist og sliten -> Selvbiografiforfatter -> Død. Lenke til kommentar
Dragonforce99 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal ta utdannelsen innen film. Største drømmen er å bli regissør. Vurderer det samme, Lillehammer? naah, bare 6 personer som kommer inn på året ( etter det jeg har lest), og etter min mening har norge litt for liten kompetanse innen filmprod. Vurderer å studere i England. Her i lillehammer hentes det profesjonelle frå den internasjonale filmbransjen, og er rekna som ein av europa, om ikkje ein av verda sine beste filmskuler. så kompetanse er det nok av Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hmm.. kanskje ikke verdenshersker da.. Jeg har tenkt en del på dataingeniør. men er ikke sikker.. Ellers liker jeg å drive med musikk, data, og idrett Lenke til kommentar
BECMST Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Værdens-hersker-stillinga er nemlig OPPTATT i framtida! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg skal ta utdannelsen innen film. Største drømmen er å bli regissør. Vurderer det samme, Lillehammer? naah, bare 6 personer som kommer inn på året ( etter det jeg har lest), og etter min mening har norge litt for liten kompetanse innen filmprod. Vurderer å studere i England. Her i lillehammer hentes det profesjonelle frå den internasjonale filmbransjen, og er rekna som ein av europa, om ikkje ein av verda sine beste filmskuler. så kompetanse er det nok av okidoki Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Stortingsrepresentant -> Utenriksminister -> Statsminister -> Generalsekretær i FN -> Filmskaper -> Pensjonist og sliten -> Selvbiografiforfatter -> Død. Du har nok litt av en jobb foran deg, - og minst ikke et innholdsrikt liv..! Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 alkoholisert gamling som hater alle Lenke til kommentar
Immanuel Kant Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 makkfór oppdatering: fortsatt makkfór som står øverst på plakaten Lenke til kommentar
Vizzy Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Advokat & prosjekt leder Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Styrmann Hvis jeg ikke satser på Kaptein Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ferdig med VGS (generell studiekompetanse) og jobber for øyeblikket fulltid i en service- bedrift. Dette er pga et aldri så lite friår / jobbeår, siden jeg er usikker på hva jeg vil studere. Har noen alternativer da..: - Lærer (Glad i å stå foran forsamlinger og prate) - IT- ingeniør (Må ta opp matte isåfall) - Fysioterapeut (gått idrettsfag, kan en del fra før) - Journalist (Liker å skrive) Blir vel mest sannsynlig en av de to siste, men vi får se. Satser uansett på å slenge inn en søknad på samordna ved neste anledning? Er vel i mars det? Er ferdig med VGS (generell studiekompetanse) og jobber for øyeblikket fulltid i en service- bedrift. Dette er pga et aldri så lite friår / jobbeår, siden jeg er usikker på hva jeg vil studere. Har noen alternativer da..: - Lærer (Glad i å stå foran forsamlinger og prate) - IT- ingeniør (Må ta opp matte isåfall) - Fysioterapeut (gått idrettsfag, kan en del fra før) - Journalist (Liker å skrive) Blir vel mest sannsynlig en av de to siste, men vi får se. Satser uansett på å slenge inn en søknad på samordna ved neste anledning? Er vel i mars det? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Vil bli Lege. Må nok skjerpe meg med karakterer når jeg begynner på vgs Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Spennande yrker som eg kanskje skal satse på: -Lydtekninkar -Dataelektronikar -bachelor/master informatikk -elektrikar Nokre kjappe i farta. Blir mest sannsynleg dataelektronikar til å begynne med. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 jeg har ingen anelse hva jeg skal bli...det er mye mye fristende der ute; doplanger, bankraner, boms, kanskje en utdanning i militæret... har egentlig litt lyst til å teste ut fengsel og da, men tror ikke det tar seg så godt ut på cv'en vi får se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå