Nitrax92 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Lyst til og bli kokk på en oljeplattform jeg da Spørs vel kanskje litt på hvor vanskelig det er og få seg jobb der. Skal iallefall bli en eller annen slags kokk :!: Endret 27. juni 2008 av Nitrax92 Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jeg har mest lyst til å bli forfatter eller fotograf, men har dessverre ikke gode nok evner innenfor noen av områdene. Ellers har jeg lyst til å bli jagerflypilot, men tror ikke jeg kommer til å få gode nok karakterer, i hvert fall ikke bestå de fysiske testene. Den siste tiden har jeg tenkt litt på å bli siviløkonom eller sivilingeniør, men er redd for at det kan bli litt for tunge studier. Kort fortalt, så aner jeg ikke hva jeg skal bli. Det skremmer meg. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har planer om å bli siviløkonom. Lenke til kommentar
Morfiril Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 håper jeg kommer inn på elektro, da skal jeg bli sånn som styrer undervann-ubåt i nordsjøen (husker ikke hva det heter hehe).. tjener fett ifg faren min, han sa rundt 500k i året farmin kan mest sansynligt mekke meg jobb i statoilhydro Visst du ønsker å bli ROV Pilot lærling, bør du besøke Opplæringskontoret for oljerelaterte fag, det er opplæringskontoret som har ansvar for å utdanne ROV piloter og andre oljerelaterte yrker. Fagbrvet heter forøvrig "Fjernstyrte Undervannsoperasjoner". Er selv meget fornøyd med utdanningen og har et halvt år igjen av lærlingtiden der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Translatør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Kanskje en som oversetter bøker og slikt? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Pappa er statsautorisert translatør, som en liten deltidsjobb. Han oversetter tekniske og juridiske tekster han får tilsendt. Tolk er nok et muntlig yrke Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Skal bli noe innen Elektrolinja, begynner på Elektro VG1 til høsten og får se da med årene. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har ganske mye jeg kan tanke meg å bli, karriere innen militæret virker jo flott, pilot,kaptein, spillprogrammerer osv osv Så ganske mye Får se hva man vipper mest på ettervært, tiden vil vise Lenke til kommentar
Missen Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har tenkt på masse rart. Alt fra psykolog til sykepleier. Planen nå er å fullføre studiespesialisering (ett år igjen), så får jeg se om jeg har fått noen nye tanker og ideer Lenke til kommentar
jahas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 har ganske mye jeg kan tanke meg å bli, karriere innen militæret virker jo flott, pilot,kaptein, spillprogrammerer osv osv Så ganske mye Får se hva man vipper mest på ettervært, tiden vil vise hehe, militæret frister nok mange før de virkelig setter seg inn i systemet. Når du utdanner deg til pilot i forsvaret er du forpliktet til å jobbe for forsvaret i 16(?) år etterpå, og i denne perioden kan de flyttet deg rundt om kring i verden uten at du kan klage. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Translatør en tolk? Kanskje en som oversetter bøker og slikt? Bøker og slikt ja:) Selv kaller jeg det bare 'oversetter', men det heter visst 'translatør' på fagspråket. Den store drømmen er jo å forbedre underteksting på film og tv. Lenke til kommentar
Birthe Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 blir helsefagarbieder, 34 måneder til fagbrevet Får se hva jeg finner på etter det Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 skal bli Dataelektronikker som før ble kalt serviceelektronikker Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sosialantropolog. Er du langt i utdannelsen? Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Motorjournalist. Er forsåvidt det nå, men vil gjøre mer testing enn jeg gjør nå. Hører med til historien at jeg kune har jobbet der jeg er nå i halvannen måned, så det er nok muligheter for det etter hvert. Har også drevet med magasindesign tidligere, og har fått tilbud om å tegne ut et medlemsblad med fire utgivelser i året i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå