Bloodax Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Men øy, skal oppgradere prosessoren te januar, enten q9450 eller q9550? og hva koster disse NOK,-? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Siden vi ikke vet hva de vil koste så får jeg komme med min spådom: Q9450: 1700 kr Q9550: 2200 kr Lenke til kommentar
Kuza Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men øy, skal oppgradere prosessoren te januar, enten q9450 eller q9550? og hva koster disse NOK,-? Har også tenkt til å kjøpe ny prosessor snart, men er det noe vits egentlig med Quad? Kommer nok til å kjøpe en quad cpu, men lurer egentlig hvor mye det har å si, siden så vitt jeg har lest så får du som regel bare brukt 2 cpu'er og får ikke utnyttet de 2 andre noe særlig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men øy, skal oppgradere prosessoren te januar, enten q9450 eller q9550? og hva koster disse NOK,-? Har også tenkt til å kjøpe ny prosessor snart, men er det noe vits egentlig med Quad? Kommer nok til å kjøpe en quad cpu, men lurer egentlig hvor mye det har å si, siden så vitt jeg har lest så får du som regel bare brukt 2 cpu'er og får ikke utnyttet de 2 andre noe særlig. Stort sett alle spill som kommer nå, kommer med quad støtte, og innen du har kjøpt deg en Q9*50, så er det nok normalt med 4 kjerner under panseret skal du se Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Men øy, skal oppgradere prosessoren te januar, enten q9450 eller q9550? og hva koster disse NOK,-? Har også tenkt til å kjøpe ny prosessor snart, men er det noe vits egentlig med Quad? Kommer nok til å kjøpe en quad cpu, men lurer egentlig hvor mye det har å si, siden så vitt jeg har lest så får du som regel bare brukt 2 cpu'er og får ikke utnyttet de 2 andre noe særlig. Stort sett alle spill som kommer nå, kommer med quad støtte, og innen du har kjøpt deg en Q9*50, så er det nok normalt med 4 kjerner under panseret skal du se At de støtter 4 kjerner (eller mer) er ikke det samme som at de utnytter den kapasiteten. Mange spill vil nok bare se marginale endringer ved passende oppløsninger med mindre du investerer tungt i GPU. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 At de støtter 4 kjerner (eller mer) er ikke det samme som at de utnytter den kapasiteten. Mange spill vil nok bare se marginale endringer ved passende oppløsninger med mindre du investerer tungt i GPU. Men det er kjekt og ha den kapasiteten, så du kan sitte på forumet, MSN og spille samtidig, og bruker 2-3 kjerner på spilling, og den siste på det Windows krever Lenke til kommentar
Bloodax Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 nice svar da, tror jeg går for en q9550, og har tydeligvis en veldig klokkevennlig pc, så da blir det litt hardcore klokking når den er i boks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå