Wattengård Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fins det noen måte å streame nettradio på K800i ? Den kan tydeligvis ikke åpne .pls filer Kan K800i spille av AAC+ filer? (Bedre (les: billigere) å streame 24k AAC+ enn 96k mp3 ) -C- Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) tja, nå er jeg ikke helt sikker på hvordan k800i er. Men mp3 spilleren støtter nok ikke aac+ (bare acc om jeg ikke er helt på bærtur) Uansett må du betale for datatrafikken... og det blir fort en del... Nettradioer finner du på forsjelige wap nettsider. Vanlige nettsider har som regel for krevende nettradioer. Samt må du ha signal på 3g for å kunne greie å høre radio... Endret 19. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
eught Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 "Radiobee" er programmet du ser etter. Jeg vet ikke om det kan streame AAC. Jeg har selv prøvd dette programmet litt, og det fungerer forholdsvis greit, men det blir en del buffering i blant (kanskje i overkant mye). Det kan dog hende at dette var pga. tilkoblingen; jeg hadde ikke 3G da (men valgte en 56kbps-stream). Dersom du vil bruke et slikt program bør du ha en makspris per dag på GPRS/3G, ellers kan det fort bli veldig dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå