Alexander Schindler Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Robert Jordan, skaperen av storserien "Tidshjulet" er død. Les mer Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Synd ! Han var en dyktig person. Jeg har lest en del av bøkene når jeg var mindre, og det er nok de beste jeg har lest. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 =/ har lest alle bøkene. Hadde håpet at han skulle rekke og avslutte serien selv.. Lenke til kommentar
B0P Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Begynte å lese bøkene for rundt tolv år siden og selv om noen av de senere bøkene har vært litt mer langdryge så er det en utrolig bra serie. Faktisk sittet og lest disse på pub med en god halvliter mang en gang Litt ironisk at en i diverse brukergrupper (før RJ ble syk) spøkte med at han kom til å dø før han fullførte serien, etter tendensene litt før de helt siste bøkene. Men etter hva jeg har lest så har han både som menneske og forfatter satt spor etter seg, i alle fall..selv om jeg har den skamfulle tanken at jeg håper den siste boken blir utgitt og at den blir alt vi har håpet på Lenke til kommentar
Straw Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg er 15 og har lest bøkene hans de siste månedene er på 5'ern. Utrolig trist han døde : (. Elsker bøkene synes de er drit bra! Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så utrolig synd! En utrolig forfatter! Får håpe at den avsluttende boka blir like bra når kona skriver den ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg