Lch Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Som i 'lovlig' eller 'kjøpt'? Ja til begge deler. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Programvare som er kjøpt! Du forstår vel det... Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja selvfølgelig har man betalt for programvare som Windows, Office, Symantec produktene, Half-life, Power-DVD osv? Alt annet er Tyveri? Red Hat har jeg ikke betalt for, stakkars Red Hat, håper dem ikke går konk for dem lager bra saker. Lenke til kommentar
norway Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ting jeg har kjøpt Pinnacle studio 8 Masse orgianl spill - SoF2 , Beach Life , RTCW , Prisoner of war , Hitman 2 , C&C Rebegade , The thing , Max Payne , BF1942 , Mafia , SimCity4 Norton A. Virus 2002 Men , selvfølgeli har eg nnågen "ulovelige" programvarer/software. Ser ikke helt det kriminelle i det jeg...Hadde det vert snakk om ran av en bank , så hadde jeg tenkt meg om 10 ganger før jeg utførte det , men software...? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hva er det for noen forskjell på Software og andre ting da? Lenke til kommentar
norway Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Se overskriften dust , jeg bare "utvidet" temaet litt.Det er lov å tenke selv gutt.... Skal presisere neste gang , så unskjuld.... Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Se overskriften dust , jeg bare "utvidet" temaet litt.Det er lov å tenke selv gutt.... Skal presisere neste gang , så unskjuld.... Hva er det egentlig du snakker om? Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Boooring.... så la vær og si noe. Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 hmm, kanskje det at du kan laste det ned ,uten at noen noensinne trenger å få vite om det? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Ja, helt sant asad! Helt sant! Men er det ok for det om andre ikke vet hva du har? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 diablo 1 og hellraiser, diablo 2, halflife generations, full throttle, genewars, worms armageddon, nolf, requiem: avenging angel, q3a og bf1942.. det er vel alt. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Bruker det hele tiden på jobben. Hjemme? (tenke, tenke)Ahh WS_Ftp LE er vel lovlig å bruke til privat bruk uten å betale. Kjøpte og en pc med MS-Dos 5.0 en gang. Kanskje den var lovlig Uff da! Kanskje jeg skull investert i noe programvare. Har jo ingenting annet å bruke pengene på. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Nero fulgte vel med brenneren min.. ellers har jeg vel Winamp m.fl. Edit: ja, og så et par gamle spill og en del DVD-er. That's all! Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 tenke tenke .... Kom på noen nå. Nero, Dune 2, Lemmings, Syndicate + et par til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå