Gå til innhold

AMD Athlon 64 X2 6000+ VS Intel Core 2 Duo E6750


flux

Anbefalte innlegg

Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

 

Makan til mer ubrukelig innlegg har jeg ikke sett på lenge.

 

Dette innlegget kan virke som en flamepost, men det er ikke det som er meningen her.

Innlegget var rett og slett bare ubrukelig.

9531945[/snapback]

 

Fint for deg at du har egne meninger, men det er da vel for faen meg ikke du som skal bedømme om dette er en ubrukelig post eller ikke! Det har vi moderatorer til å gjøre.

9537155[/snapback]

 

Sant sant. Beklager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så bra ut det. Selv anbefaler jeg AMD sin CPU, har ingen fakta om hvorfor, men jeg er veldig fornøyd med min. Skjermkortet du har valgt har jeg også samme type av, det er også veldig bra :)

9527773[/snapback]

så, du driver å anbefaler ting uten å ha greie på det?

9566243[/snapback]

Han anbefaler noe han selv har og er fornøyd med. Ingenting mer. Det får være opp til trådstarter å ta høyde for at Markusll ikke har forsøkt den andre prosessoren trådstarter spør om.

 

Er dette vanskelig å forstå?

 

Edit: Det hadde vel vært mye værre om han hadde anbefalt noe han ikke har erfaring med?

Endret av -LIKMARK-
Lenke til kommentar
C2D.

9525148[/snapback]

 

Jeg vet ikke helt hvem det er som har rare og "ubrukelige" innlegg uten å vise til fakta her jeg..

 

Jeg synes det er vesentlig bedre å faktisk si, som Markusll sier, at han ikke har noe erfaring med det, enn den typiske flamer, som sier noe a la det gullf1sk sier, som er fullstendig ubegrunnet.

 

Dog, jeg er enig i at en C2D er det beste i dette tilfellet, men det betyr ikke at det er riktig å pirke på Markusll og ikke gullf1sk bare fordi dere er enige med han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...