erevik Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hei Jeg hadde i utgangspunktet et problem med og gjøre om excel fil til pdf fil (har adobe pro 7,0). Når filen skulle gjøres om stoppet den halvveis og det sto at det var mislykket. Jeg prøvde da og installere Office 2007 (Hadde office XP), men da startet en masse problemer. Office 2007 ble ferdig installert (uten problemer), men gjenkjente ingen av dokumentene mine, word, excel osv. Og når jeg starter programmet er det akkurat som det starter installasjonen på nytt, det tar ca. 40-50sek. så kommer programmet opp uten problemer. Trykker jeg på et word dokument må jeg jeg først finne hvilke program jeg vil åpne med og så starter installasjonen på nytt i 40-50sek. (når dette er over ser alt ut som det skal være) Vet ikke helt om jeg klarte og få fram problemet skikkelig her, men det er tydeligvis et problem som jeg må løse. Jeg har prøvd og avinstallere å installere på nytt 3-4 ganger (også med XP versjonen), men samme problemet hver gang... På Office XP får jeg også en feilmld. at det mangler en fil som heter stdole32.tlb Er det noen som har noen forslag til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå