GeirGrusom Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Ihvertfall hvis man leser første mosebok... Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Gud er kjærlighet sannhet og rettferdighet. Den, som elsker har Gud. 9543633[/snapback] Men da er det ikke den kristne guden du tror på, for han er klart og tydelig noe mer enn kjærlighet, sannhet og rettferdighet, så hvorfor sitere den kristne skriften? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 (endret) Gud er kjærlighet sannhet og rettferdighet. Den, som elsker har Gud. 9543633[/snapback] «Jeg vil utrydde fra jorden menneskene som jeg har skapt, ja, ikke bare menneskene, men også feet og krypdyrene og fuglene under himmelen. For jeg angrer at jeg har skapt dem.» Oisann. En episode som alle foreldre føler innimellom. Eeeeeeller ikke. Jeg har i alle fall aldri hatt lyst til å utrydde mine barn. Men selvfølgelig, når gud ønsker å utslette sine barn er det Den Eneste Sannhet og Rettferdig oooog... og... moralsk i tillegg, og selvfølgelig helt riktig da så mange mennesker helt sikkert bedrev hor og tilba avguder og sånnt Edit... Ahahaa..! GUD er en EMOKID..! Wahahahahahahahahaaaaahahaaaahaha... Endret 22. september 2007 av Andre1983 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Og sist, hvorfor blir jeg linket til Disney Online når "beviset" er ferdig? 9526638[/snapback] Det er nok sidens måte å fortelle deg at du er på tur til helheim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå