Gå til innhold

Kommer ikke inn på noen HPer?

neadii

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har et problem:

Kompisen min eier www.xhost.no, så da sponset han meg med ett domene til klanen min, www.infuturegaming.net.

Problemet er at jeg ikke får tilgang til disse sidene, eller andre sider/cs-servere fra www.xhost.no, jeg får denne feilmelding med:

IE: Finner ikke server. / Siden kan ikke vises.

FF: The connection to the server was reset while the page was loading.

Opera: Det kommer ikke noe feilmelding, siden forblir bare akkurat som om du har åpna en ny fane.

Jeg ringte internett-leverandøren min idag og han fyren i support sa:

Det kan være at ruteren har blokkert en port. (Porten xhost bruker er tydligvis 2222) Han sa også at det kan hende det fungerer å koble PC-en min rett til modemet. (Det er vanskelig for meg ettersom at PC-en min er nede i kjellern, mens modemet er oppe i andre etasje. Bruker 15 meter kabel.)

Istad prøvde jeg å komme meg inn på rutern min (gikk på portforward.com), og når jeg skrev ipen min i addresselinja, så får jeg akkurat samme problem som med xhost.no / infuturegaming.net. (Jeg skrev http://minip, så kom at det at siden ikke kan vises)

Hva skjer? Må jeg ringe leverandøren min en gang til? Fordi dette orker jeg ikke akseptere.

PS: Jeg vet at de sidene jeg har skrevet over fungerer fint ettersom at jeg har prøvd å se om de fungerer hos en kompis, og dere kan jo for all del prøve selv også.

Jeg skrev tracert "ipen til xhost", og ping xhost.no i cmd, så fikk jeg opp det som står i vedlegget under.

Vennligst hjelp meg finne ut av feilen min. :)

Edit: Jeg tror emnetittel er litt dårlig, så kom med forslag om den må endres, og jeg vet ikke helt om denne er riktig postet heller, om ikke, flytt den og send meg en PM. :)

cmd_tracert_ping.txt

Endret av neadii
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Eit innlegg er fjerna.

Nettiketten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...