Gå til innhold

k530i, god lyd i forhold til walkmantelefonene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har i sommer hatt både en w880 og en k810 i eie.

sonyericsson-w880.gif

sonyericsson-k810.gif

Pr i dag bruker jeg k810 med w880s minnekort (1gb) og headsett (hpm75). Lydkvaliteten er så og si identisk. Den eneste forskjellen er at "megabass" funksjonen ikke er tilstede på k810en (som har samme mp3spiller sw som k530). Megabass funksjonen er i mine ører fullstendig overdrevet og ubrukelig. Å ha equalizeren på normal - eller "bass" holder i massevis. Jeg har dette oppsettet i bruk daglig, og er godt fornøyd med det. (det skal også nevnes at w880en viser albumgraffik, det gjør ikke k810en - men dette er ikke noe stort savn...)

Kan anbefale dette oppsettet. Det vil være identisk på en k530. MEN, de originale øreproppene er ubrukelige. Kjøp deg derfor ett sett hpm75. (disse har overgang til 3,5mm jack - som gjør at du kan koble til vanlige øreklokker.) De medfølgende proppene i hpm75 har finfin lyd de også.

Hpm75 i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=64005

Endret av KRZT
Lenke til kommentar

Jeg er rett og slett vanvittig fornøyd! Den virker veldig eksklusiv til tross for en moderat pris. Den har alt jeg trenger og vel så det. Batterikapasiteten er også veldig bra, noe jeg setter stor pris på, har enda nesten fullt batteri selvom jeg har brukt den et par dager -og jeg har brukt radioen en god del. Jeg har enda ikke fått testet lydkvaliteten, siden jeg trenger en minnebrikke og en adapter til 3.5mm minijack. Men radioen er veldig god, ingen skurring er bemerket så langt. Er det noe mer du lurer på så bare spør!

KRZT: Takker :cool:

Endret av Blodpudding
Lenke til kommentar
Jeg er rett og slett vanvittig fornøyd! Den virker veldig eksklusiv til tross for en moderat pris. Den har alt jeg trenger og vel så det. Batterikapasiteten er også veldig bra, noe jeg setter stor pris på, har enda nesten fullt batteri selvom jeg har brukt den et par dager -og jeg har brukt radioen en god del. Jeg har enda ikke fått testet lydkvaliteten, siden jeg trenger en minnebrikke og en adapter til 3.5mm minijack. Men radioen er veldig god, ingen skurring er bemerket så langt. Er det noe mer du lurer på så bare spør!

9565760[/snapback]

Hørest godt ut :)

Lang batterilevetid blir eg overgang for meg :p Har nå en samsung E730 som må lades nesten hver natt for å fungere :dontgetit: Hva følgte med telefonen egentlig? Søsteren min kjøpte en W810i og hun fikk meg minnebrikke og minijack adapter og øretelefoner. Følger ikke det med på denne modellen?

Lenke til kommentar

9565760[/snapback]

Hørest godt ut :)

Lang batterilevetid blir eg overgang for meg :p Har nå en samsung E730 som må lades nesten hver natt for å fungere :dontgetit: Hva følgte med telefonen egentlig? Søsteren min kjøpte en W810i og hun fikk meg minnebrikke og minijack adapter og øretelefoner. Følger ikke det med på denne modellen?

9566072[/snapback]

Grunnen til at hun fikk det med er nok fordi hun kjøpte en Walkman telefon, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar

ok.. men om den minijack adapteren som følgte med hennes w810i passer i K530i da?

Hun har to av en eller annen grun :!:

Hva har jeg plass til på telefonen uten minnebrikke? Er xtremt low on cash for tiden :hrm: Så til jeg får kjøpt meg en brikke på 2 eller 4 gig, er det plass til noe serlig musikk?

Lenke til kommentar
Adapteren jeg linket til er nøyaktige den samme som din kjære søster har 2 av. Så nå er det bare å rappe den i ett ubevoktet øyeblikk.

Du får plass til en 8-10 låter på internminnet på telefonen.

9566796[/snapback]

Flåtte greier! :D Da får jeg vente på stipend så får jeg meg en brikke på 2 eller 4 gig da :) Er det en god "musikk telefon" mener du/dere?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...