Blodpudding Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tiden har kommet til å oppgradere fra min gamle T68. Jeg er veldig interessert i å ha en god mp3-spiller på mobilen. De dedikerte walkmanmobilene har egentlig ikke falt særlig i smak hos meg. Hva går jeg glipp av med den innebygde mp3-spilleren i k530i? Er lydkvaliteten dårligere? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Jeg har i sommer hatt både en w880 og en k810 i eie. Pr i dag bruker jeg k810 med w880s minnekort (1gb) og headsett (hpm75). Lydkvaliteten er så og si identisk. Den eneste forskjellen er at "megabass" funksjonen ikke er tilstede på k810en (som har samme mp3spiller sw som k530). Megabass funksjonen er i mine ører fullstendig overdrevet og ubrukelig. Å ha equalizeren på normal - eller "bass" holder i massevis. Jeg har dette oppsettet i bruk daglig, og er godt fornøyd med det. (det skal også nevnes at w880en viser albumgraffik, det gjør ikke k810en - men dette er ikke noe stort savn...) Kan anbefale dette oppsettet. Det vil være identisk på en k530. MEN, de originale øreproppene er ubrukelige. Kjøp deg derfor ett sett hpm75. (disse har overgang til 3,5mm jack - som gjør at du kan koble til vanlige øreklokker.) De medfølgende proppene i hpm75 har finfin lyd de også. Hpm75 i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=64005 Endret 18. september 2007 av KRZT Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takker! Gode nyheter for meg dette, tror jeg kjøper k530i i morgen. Men er litt skuffet over at det ikke går an å bruke 3.5mm minijack (jeg har et par veldig gode hodetelefoner) uten å måtte kjøpe en ekstra adapter. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er forresten det største minnekortet du kan bruke i k530i? Er det noen grense på det? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Iflg sonyericsson skal den ikke klare mer enn 2gb. Men sandisk hevder at deres 4gb kort fungerer. 4gb kortene er testet i flere andre SE modeller som er bygget på samme plattform med godt resultat. Så jeg tror med stor sikkerhet at du kan bruke 4gb kort. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 Takker igjen for opplysningene! K530i er kjøpt. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 gratulerer med en finfin telefon Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Heisann Jeg lurer på hva du synest om telefonen etter å ha hatt den en stund. Jeg har selv bestilt en K530i og får den om noen dager. Lurer egentlig på om du kan gi meg gode eller dårlige forventninger til telefonen:P Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Jeg er rett og slett vanvittig fornøyd! Den virker veldig eksklusiv til tross for en moderat pris. Den har alt jeg trenger og vel så det. Batterikapasiteten er også veldig bra, noe jeg setter stor pris på, har enda nesten fullt batteri selvom jeg har brukt den et par dager -og jeg har brukt radioen en god del. Jeg har enda ikke fått testet lydkvaliteten, siden jeg trenger en minnebrikke og en adapter til 3.5mm minijack. Men radioen er veldig god, ingen skurring er bemerket så langt. Er det noe mer du lurer på så bare spør! KRZT: Takker Endret 24. september 2007 av Blodpudding Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er rett og slett vanvittig fornøyd! Den virker veldig eksklusiv til tross for en moderat pris. Den har alt jeg trenger og vel så det. Batterikapasiteten er også veldig bra, noe jeg setter stor pris på, har enda nesten fullt batteri selvom jeg har brukt den et par dager -og jeg har brukt radioen en god del. Jeg har enda ikke fått testet lydkvaliteten, siden jeg trenger en minnebrikke og en adapter til 3.5mm minijack. Men radioen er veldig god, ingen skurring er bemerket så langt. Er det noe mer du lurer på så bare spør! KRZT: Takker 9565760[/snapback] Hørest godt ut Lang batterilevetid blir eg overgang for meg Har nå en samsung E730 som må lades nesten hver natt for å fungere Hva følgte med telefonen egentlig? Søsteren min kjøpte en W810i og hun fikk meg minnebrikke og minijack adapter og øretelefoner. Følger ikke det med på denne modellen? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg er rett og slett vanvittig fornøyd! Den virker veldig eksklusiv til tross for en moderat pris. Den har alt jeg trenger og vel så det. Batterikapasiteten er også veldig bra, noe jeg setter stor pris på, har enda nesten fullt batteri selvom jeg har brukt den et par dager -og jeg har brukt radioen en god del. Jeg har enda ikke fått testet lydkvaliteten, siden jeg trenger en minnebrikke og en adapter til 3.5mm minijack. Men radioen er veldig god, ingen skurring er bemerket så langt. Er det noe mer du lurer på så bare spør! KRZT: Takker 9565760[/snapback] Hørest godt ut Lang batterilevetid blir eg overgang for meg Har nå en samsung E730 som må lades nesten hver natt for å fungere Hva følgte med telefonen egentlig? Søsteren min kjøpte en W810i og hun fikk meg minnebrikke og minijack adapter og øretelefoner. Følger ikke det med på denne modellen? 9566072[/snapback] Grunnen til at hun fikk det med er nok fordi hun kjøpte en Walkman telefon, vil jeg tro Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Det stemmer at det ikke følger med telefonen. (overgang og minnebrikke altså). Det er det kun walkman modellene som har. (derav "w"). Minnebrikke og adapter trenger ikke være så dyrt da: Billigste 1gb i prisguiden: https://prisguiden.no/product.php?productId=73995 Og jack adapter / headsestt: https://prisguiden.no/product.php?productId=38890 Totalt ca 250 spenn Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 Jepp, kan bekrefte det KRZT sier. Det som følger med er: Lader, USB-kabel, håndri-sett med dårlige hodetelefoner, dokumentasjon og CD med programvare. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 ok.. men om den minijack adapteren som følgte med hennes w810i passer i K530i da? Hun har to av en eller annen grun :!: Hva har jeg plass til på telefonen uten minnebrikke? Er xtremt low on cash for tiden Så til jeg får kjøpt meg en brikke på 2 eller 4 gig, er det plass til noe serlig musikk? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Adapteren jeg linket til er nøyaktige den samme som din kjære søster har 2 av. Så nå er det bare å rappe den i ett ubevoktet øyeblikk. Du får plass til en 8-10 låter på internminnet på telefonen. Lenke til kommentar
toffaen Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Adapteren jeg linket til er nøyaktige den samme som din kjære søster har 2 av. Så nå er det bare å rappe den i ett ubevoktet øyeblikk. Du får plass til en 8-10 låter på internminnet på telefonen. 9566796[/snapback] Flåtte greier! Da får jeg vente på stipend så får jeg meg en brikke på 2 eller 4 gig da Er det en god "musikk telefon" mener du/dere? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Lite spørsmål: Hvis du kjøper noen gode hodetelefoner + minnebrikke, vil da K530i være like bra som en Walkman-telefon? Eventuelt, hvor mange GB bør du kjøpe for å kunne ha et brukbart sangbibliotek? Endret 14. desember 2007 av Mokko Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Lite spørsmål: Hvis du kjøper noen gode hodetelefoner + minnebrikke, vil da K530i være like bra som en Walkman-telefon? Eventuelt, hvor mange GB bør du kjøpe for å kunne ha et brukbart sangbibliotek? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå