strikkepinne Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hei, jeg har tenkt på å kjøpe surroundanlegg til mediesenteret og lurte på om dere her inne hadde noen tips om ett ikke altfor dyrt anlegg. Det må så klart være litt god lyd i det og forsterker hører vel med i regnestykket? Er dette noe jeg enkelt kan koble sammen selv, og om jeg vil bytte mellom tv og data, er dette noe som enkelt lar seg gjøre med forsterkeren? Litt sorroundanlegg-jomfru som dere skjønner Rommet er på ca 20kvm. Håper det er noen som kan hjelpe. På forhånd, takk. Endret 18. september 2007 av strikkepinne Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hor mye penger vil du bruke? "Et ikke altfor dyrt anlegg" er veldig induviduelt, noen synes de har brukt mye penger hvis surroundanlegget koster 5000,- kr, andre 50000,- kr. Er det komplett med reciver, høytalere, og dvd-spiller? Hvil du ha gulvstående høytalere, eller "satelitter"? Lenke til kommentar
strikkepinne Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Det jeg trenger er forsterker og høytalere. Dvd har jeg. Vet ikke helt hva prisen ligger på en grei forsterker og høytalere men tenkte ikke å bruke mer enn 5000. Det jeg vil er å koble alt i rommet sammen slik at det er mulig å spille musikk fra pc, spille spill på konsoller(2 stk) og se på tv/dvd uten å måtte koble om ledninger osv. er dette mulig?(skal ikke gjøre alt samtidig altså Hva er satelitter? Takk for svar! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Satelitter er stativhøyttalere,mindre høyttalere som er mindre i størrelse enn gulvstående høyttalere. Hva med Argon Junior sammen med Pioneer VSX-416? Kun 500 over prisen du har satt og du får et greit surroundanlegg. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Denon AVR-1507 koster 2298,- kr. (Sammen med Argon settet, blir det total 5796,- kr (kabler kommer i tillegg)). Vanskelig å finne en høytalerpakke som er billigere en Argon pakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå