Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Pepsi Max (Farlig?)


Pepsoman

Anbefalte innlegg

Er nok ikke kullsyra som er det værste for tenna. Elelrs hadde Farris vært omtrent like ille som cola/max. Men å drikke et par glass eller bøtte nedpå et par flasker sånn med en gang er ikke så ille. Det værste er når en stadig går rundt med en flaske og drikker en slurk støtt og stadig gjennom hele dagen. Det er da tenna ryker. PH-balansen i kjeften rekker aldri normalisere seg.

 

Man, you said it! Er sånn jeg drikker :D Skal fortsette sånn! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slutt å drikk Pepsi Max! Jeg slutter i dag. God damnit, dette er for farlig!!!

 

btw, det er fluorid i drikkevannet vårt, noe som også dreper hjerneceller. Fra vi blir født til vi dør så mister vi ca 30% IQ eller mer........ :( syke syke syke syke verden.

I Norge er det ikke vanlig med fluor i drikkevannet. Og at man mister såpass med IQ er vel normalt når man tar i betraktning senile...

Lenke til kommentar
BigTigerSoul, hva mente du med det du sa om fluorid? Dokumentasjon?

 

Finn dokumentasjon selv. Jeg er ikke din Guru. Du finner lett informasjon om dette på nettet.

Et faktum er at Fluroid brukes i drikkevannet i både USA og Storbritania. Jeg har ikke veldig god oversikt over hvilke drikkevann som inneholder flour i Norge, men jeg vet at mitt drikkevann inneholder fluorid. Selvfølgelig blir ikke dette tatt opp i media eller i grunnskolen. Dette er informasjon vi ikke er ment å vite. Akkrat som informasjon om hva som egentlig er i matvarer vi kjøper i butikken. Jeg kaller det masse-manipulasjon, for det er akkurat hva det er.

 

Vi er slaver av et hiriarkisystem. Vi har gitt makten til menn i sorte dresser og militæruniformer. De ser på seg selv som våre mestere. Så lenge vi lar dem ta makten vår vil ingenting forandre seg. Vi må ta makten tilbake.

 

Faktisk har vi blitt lært opp til å si JA. Har dere lagt merke til det? Vi har blitt opplært til å være positiv. Tenke positivt. Ikke negativt. Ikke tenkt på noe som er negativt. Slik fungerer psykologien også. Vi skal ikke være kritiske. Vi er opplært til å være lydige mot våre foreldre og til myndighetene.

 

Nå er det på tide å lære å si NEI. Det er ved å si NEI at vi begynner å ta makten tilbake. Vi skal ikke bare godta alt rundt oss.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om du er kjent med det, men vanlig skikk på dette forumet er å slenge opp dokumentasjon hvis du sier noe som ikke er helt allmennkunnskap/kontroversielt.

 

Når man først kommer med så mange påstander må du grunnlegge de, og gjør du det ikke første gangen får du fint tåle at andre brukere ber om dokumentasjon. "Dokumentasjon får du finne selv" til en påstand du har kommet med, det holder nok ikke.

 

Ønsker du å bli tatt seriøst anbefaler jeg litt mindre konspirasjonsteorier og litt mere fakta. Jeg har ikke noen som helst problemer med å se for meg at noe av det du sier kan være sant, men jeg vil i så tilfelle ha dokumentasjon på det.

 

Og forresten, jeg har mer enn nok fartstid her til at jeg trenger en Guru, som du kaller det.

Endret av Arne
Lenke til kommentar
Slutt å drikk Pepsi Max! Jeg slutter i dag. God damnit, dette er for farlig!!!

 

btw, det er fluorid i drikkevannet vårt, noe som også dreper hjerneceller. Fra vi blir født til vi dør så mister vi ca 30% IQ eller mer........ :( syke syke syke syke verden.

 

Dette tror jeg du har helt rett i (anngående hvordan vi mister IQ). Er jo bare å se på postene dine.

 

 

hehe, sorry hvis den var for grov, måtte bare ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Alle kunstige søtningsstoffer i Pepsi er testet ut av norske helsemyndigheter og er ikke farlig. Helsedirektoratet har vel satt 4L som maks inntak av "light" brus om dagen. Holder du deg under det, er det ingen ting å frykte.

 

At noe er "testet ut av norske helsemyndigheter" betyr vel ikke at det ikke er farlig? Hva med Vioxx? Nå er ikke Aspartam sånn KJEMPEfarlig, men det er unødvendig å få i seg.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest coladuden

Det går kjempefint med et par glass om dagen men drikker du veldig mye (2 liter ca) er det helt sikkert at du får en fjerdedel med kreft) ambefaler deg

Og drikke cola eller solo det er de to brusene som er minstnfarlige.

Jeg elsker cola og det kan du drikke så mye du vli av uten bekymringer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...