espkul Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hei. Jeg har en XPS M1710 med go7900gs. Når jeg spiller av DVD-er og divx filmer så hakker det irriterende mye. Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre? Og jeg har prøvd vlc, media player og media direct Lenke til kommentar
ventle Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 - Prøv å installere nyeste codecs, for eksempel FFDShow (VLC har innebygde codecs men det er ikke alltid disse er de beste) - Sjekk at direkte minnetilgang (dma) er aktivert for IDE-bussen (start->run->devmgmt.msc, gå på 'IDE ATA/ATAPI controllers', høyreklikk på 'Primary IDE Channel', trykk 'properties', velg 'advanced settings', sjekk at transfer mode er satt til DMA if available, gjør det samme med Secondary IDE Channel) - prøv Media Player Classic som avspillingsprogram Lenke til kommentar
Makky Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er drivere i orden? Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Om det ovenfor ikke fungerer, så kan du prøve å skifte skjermkort driveren. Her kan du finne en del gode drivere. Endret 18. september 2007 av Harribo Lenke til kommentar
espkul Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå