Bushnell Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 trenger et hk til p4 2,4 men er ikke sikker på hvilket.. må være raid helst ikke msi.. ikke spørr hvorfor d ikke skal være msi.. nforce2 hadde vært digg men ikke raid på dem :/ så forslag hadde vert fint.. og om komplett hadde hatt det hadde det vert supert.. men det er ingen nød.. sparer meg bare for 100 kr takker på forhånd for alle gode svar Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 nforce2 er kanskje ikke å få til p4 heller hehe.. er ikke helt med i pentium greiene.. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 nei nforce2 kan du ikke bruke :wink: Jeg skal selv sette sammen en maskin med p4 nå, og er også usikker på hvilket hovedkort. eller, hadde et: Asus p4g8x-deluxe som jeg har stor tru på... men det ser ikke ut til å komme i år. Utsatt for 4. gang idag... si ifra om du finner et bra kort =) Lenke til kommentar
Habjack Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg skal kjøpe AOpen AX4PE Max* hovedkort Dette fikk bra uttelling på Hardware.no Ta det .. url er http://www.hardware.no/tester/hovedkort/ao...x4pe/index.html Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg skal kjøpe AOpen AX4PE Max* hovedkortDette fikk bra uttelling på Hardware.no Ta det .. url er http://www.hardware.no/tester/hovedkort/aopen_ax4pe/index.html personlig syns jeg msi pe kort er bedre Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 etter hva jeg ser har ikke AOpen AX4PE Max raid :-? .. det er noe jeg nesten må ha... har 4 hder (snart 5) som jeg skal bruke.. å da er raid en fin ting.. men takker for svaret Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Da tror jeg at du har fått deg en utfordring. De fleste nyere kort som kommer med RAID har S-ATA RAID. Dermed må du kjøpe overganger til diskene i tillegg. Mitt ASUS P4PE har RAID. -KJ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Abit BE7-RAID noen som har noe å si det på det? billig og raid.. men funker kanskje ikke så bra til overklokking? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 BD-7 er utgammelt. Bortsett fra det, så er det jo OK. (Så fremt at din 2.4 ikke er en 2.4B) EDIT: Hadde jo vært greitt å se forskjell på E og D også Glem det som står over. -KJ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 den som er på tilbud på komplett jeg har tenkt på.. Intel Pentium 4 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 512kB "Northwood" .. men finne et hk som holder susen + kanskje går an overklokke meg er ikke lett :-? Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 BE7 er perfekt til ditt bruk. Har tilogmed to vanlige IDE porter på RAIDet. -KJ Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 ok.. takk da får jeg se om det kanskje blir en p4 2,4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå