Kontorstol Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Denne tråden har blitt laget grunnet ønsker fra aktive brukere i Hvilken film? - Tegnet tråden, og går ut på akkurat det samme, bare med TV serier. Reglene er de samme: *Første med rett svar tegner neste oppgave eller deler oppgaven videre. *Hvis ikke første poster med rett svar har postet ny oppgave innen 2 timer, kan hvem som helst poste ny oppgave. *Hvis ikke oppgaveholder bekrefter/avkrefter foreslåtte filmtitler, kommer med hint eller på noen annen måte gir lyd fra seg innen 24 timer fra oppgaven presenteres, går tråden videre, og hvem som helst kan poste ny oppgave. *Ubesvarte oppgaver kan hentes frem igjen ved en senere anledning enten av eieren eller av en som mottar stafettpinnen men ikke ønsker å tegne selv. *Bilder/Screenshots fra serien er ikke tillatt. Kun egenproduserte tegninger. *Sitater/quotes/punchlines er fusk og fy. Da starter jeg med en ganske enkel en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 18. september 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hmmmm, i mitt hode er det en øy og et fly. Lost? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 Riktig Dere forstår poenget, carry on Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Noen andre kan fortsette da jeg ikke er helt stabil med touchpad >.< Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Siden jeg suger til å tegne, måtte jeg legge ved et GOOODT tips i form av tekst. Goscinny Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Prison Break er riktig. Vet ikke hvor nøyaktige vi skal være her (går iallfall ikke med tanke på tegningen min ). SKal vi kreve riktig sesong? Eller kanskje til og med riktig episode? Kanskje ikke med tanke på emnetittelen. Jukset jeg med tanke på det jeg skrev på overkroppen? Det er jo delvis slik Scofield ser ut ... Goscinny Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes tegneren kan bestemme om han/hun vil kreve sesong/episode. Også synes jeg tekst helst ikke skal tas med. Her er neste: Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Heroes? Har ikke sett noe av det før, men han ser ut han på traileren. Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hiro Nakamura fra Heroes er riktig. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Hvilken serie og hvilken episode er dette fra? Han på bildet blir skutt gjennom veggen i flyet. Endret 18. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Band of Brothers, første episode.. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Riktig Edit: Eller kanskje andre :s Husker ikke, men du får riktig! Endret 19. september 2007 av Underpants Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 *Hvis ikke første poster med rett svar har postet ny oppgave innen 2 timer, kan hvem som helst poste ny oppgave. Ny oppgave Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hmm , noe sier meg Battlestar Galactica men Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei, dessverre. Tegningen er fra tidenes serie Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Nei, dessverre. Tegningen er fra tidenes serie 9532560[/snapback] Ahh Firefly jo ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Korrekt. Proceed. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Fortsetter med en relativt enkel en Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Den er da ikke tegnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå