Gå til innhold

Oppgradere skjermkort(ytelsen) på Laptop?

FenrisC0de

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Kjøpte nylig en Asus A8-Serie laptop. Er ganske fornøyd med ytelsen generelt, særlig etter at jeg satt inn en ekstra GB med RAM. Problemet er at skjermkortet er vesentlig dårligere enn jeg anntok, og jeg angrer vel egentlig litt at jeg ikke investerte i en modell med bedre skjermkort..

I laptoppen ligger det et GeForce 8400m G skjermkort. Det jeg lurer på er følgende:

Til hvilken grad kan jeg øke ytelsen til kortet (med feks nTune)?

Er det mulig og eventuelt få inn et GeForce 8600?

Greia er at jeg har lyst på bedre spillytelse, men er litt kjedelig å evnt måtte selge den, for så å kjøpe en ny.

Forslag?

Takker!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5-10% er jo ikke så ille, men vet jo at varme og slikt er et vanskeligere problem med laptopper enn med stasjonære, så holder meg foreløpig til å kjøre systemoptimaliserings greia i nTune.

Hmm.. tviler vel også på at jeg jeg vil klare å få byttet inn laptoppen der jeg kjøpte den heller...

Så konklusjonen er at det ikke er stort jeg kan gjøre? :)

Lenke til kommentar
hmm.. gjelder den da? Jeg kjøpte laptoppen for ca 4-6 uker siden, og ønsker å ha en dyrere modell istedet?

9524752[/snapback]

Angreretten gjelder 14 dager etter du har mottatt varen. Med kjøp på internett vel og merke. Ser ut til du må bite i det sure eplet å selge PC-en, eller godta den ytelsen du har nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...