Gå til innhold

Golden FTP Server Pro liker ikke Opera

Anbefalte innlegg

Holder på med å eksprimentere litt med FTP på min egen maskin slik at jeg kan vise webcamet mitt over nettet. Jeg bruker programmet Golden FTP Server Pro og får tilgang til FTP via IE og Firefox, men ikke via Opera. Noen som vet hvordan jeg kan løse det?

I signaturen min har jeg link til streaming av webcamet mitt. Jeg får tilgang til det fra IE og Firefox, men hvis jeg prøver å åpne linken i Opera, får jeg opp dette:

Du prøvde å gå til adressen ftp://k3babhome.no-ip.info/webcam/Pryme.jpg, som er utilgjengelig for øyeblikket. Kontroller at nettadressen (URLen) er skrevet riktig og prøv så å oppdatere siden.

227 Entering Passive Mode (193,71,201,176,0,20).

Kontroller at internettforbindelsen din er aktiv og se etter om andre programmer som trenger den samme forbindelsen virker.

Kontroller at innstillingene til eventuelle sikkerhetsprogrammer for Internett er korrekte og ikke hindrer vanlig nettsurfing.

Hvis du sitter bak en brannmur på et lokalt nettverk og tror dette kanskje skaper problemer, må du snakke med systemadministratoren din.

Trykk på F12-tasten på tastaturet og prøv å velge vekk mellomtjenere, med mindre du vet at du må bruke en mellomtjener for å komme på nett. Prøv så å laste siden på nytt.

Hvis du ikke får tilgang til siden med noen nettlesere kl 3 om natta, er pc-en min sannsynligvis avslått, bare så det er sagt. :p

Edit: Ser ut til at ingen andre heller får tilgang til ftp serveren min, uansett nettleser.

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker herfra i Opera 9.5

Det er fordi jeg har byttet program til FileZilla.

linken din i posten er til /webcame/Pryme.jpg

og i signaturen er det bare /Pryme.jpg

hvilken er riktig?

9541260[/snapback]

Den siste. Etter at jeg bytta program, ble ikke det med mapper helt likt.

Bildet oppdateres en gang hvert 30. sekund. Du kan se siste bilde ved å trykke F5. Ikke det at en bakgård er så spennende å se på, men. xD

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...