Gå til innhold

En side som viser alle tråder med ditt nick i?

Gjest Slettet+142

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+142

Hei :)

Er det mulig at det kan lages en side her på forumet, som viser alle poster så og så langt tilbake i tid hvor ens nick har blitt nevnt?

Hadde vært greit, hvor man da også kan skrive i en løs tråd f.eks "Akkurat som Ueland har sagt mange ganger; bla bla bla", hvor da Ueland vil få dette opp på denne siden, og da evt. kunne rette på feil samt følge med på hva som sies om han :)

Mariyo

Edit: Alle poster, ikke tråder

Endret av Slettet+142
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+142
Hvis jeg forsto posten din rett, så er det jo bare å søke på brukernavnet? Hvis man skal gjøre det på en annen måte, må jo hele postteksten gjennomsøkes og kobles opp mot databasen med brukernavn.

9528450[/snapback]

Det skal vel gå ja, men ville foretrukket en side som jeg beskrev i førstepost. Enklere, mer oversiktlig osv osv...

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg forstår hva du mener, men en slik side ville fungert helt likt som et søk så jeg ser fortsatt ikke poenget.

Du vil ha en side som lister opp alle postene hvor navnet ditt er nevnt? Hva skulle det egentlig være godt for (Ja, jeg har lest posten din)?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142

Joa, går vel greit. Jeg hadde kun prøvd "Enkelt Søk" før nå, og da kom også alle mine innlegg opp, som ikke er de jeg ønsker.

Men prøvde nå med Avansert Søk, og da funka det :)

Søket som funka

Moderator kan stenge denne om nødvendig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...