neoman Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Diskuter stranglehold her, jeg kjøpte spillet i dag og runda det på normal alerede første dag, alt for kort, men ekstremt morsomt var det, må virkerlig si att jeg aldri har spillt ett spill med så heftig action før, ble alt for mye overkill når man drepte flere hundre folk pr oppdrag. jeg stor koste meg helt vilt de 6 timene det tok og runde det, men hva syns dere om spillet? diskuter og stil spørsmål her. selv ville jeg si att det var ett ganske godt spill som fungerte ekstremt bra. Endret 18. september 2007 av neoman Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Spiller også spillet, men er ikke ferdig enda. Må si det er lenge siden jeg har spilt et så intenst spill! Virkelig heftig :!: . Mye overkill som det er nevnt tidligere, men for min del det som gjør spillet så bra! Lenke til kommentar
neoman Skrevet 19. september 2007 Forfatter Del Skrevet 19. september 2007 definitivt for intenst men morro er det Begynte å spille på hard boiled i dag fremdeles er det ikke veldig vanskelig, kom til 3 oppdrag følte aldri att jeg fikk store problemer vil dere ha en god opplevelse anbefaler jeg dere å spille på hard første gangen er rett og slett ingen utfrdring på normal. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har spillet ikke selv men er multiplayeren bra? Lenke til kommentar
Nielsen75 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg storkoser meg med dette spillet, men jeg merker at det er nok med en time/halvannen hver gang, det er meget heseblesende. :!: Sålangt angrer jeg ikke et sekund på at jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg storkoser meg med dette spillet, men jeg merker at det er nok med en time/halvannen hver gang, det er meget heseblesende. :!: Sålangt angrer jeg ikke et sekund på at jeg kjøpte det. 9528493[/snapback] enig sykt kult spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå