Gjest trådstarter Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 hei! jeg har no fått mark i råva, litt pussig, får det unormalt ofte; flere ganger i året. har god hygiene, men får det uansett. treng råd for å få marken vekk, så fort som mulig(klør så i hælvette), nokke jeg kan spise eller drikke som hjelper? vil helst ikkje bruke dei pillene som blir anbefalt, for får så jævelig dorlig mage. er det nokke jeg kan gjøre for å ungå å få vondt i magen, som samtidig skal hjelpe mot marken? takker alle svar. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 klø deg i ræva skal hjelpe litt for å ødelegge eggene som ho-makken legger ut, men det hjelper kanskje ikkje så mykje, for å få dei fjerna. alt eg veit Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Sikker på at det ikke er hemoroider? Lenke til kommentar
Gjest -trådstarter- Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 klø deg i ræva skal hjelpe litt for å ødelegge eggene som ho-makken legger ut, men det hjelper kanskje ikkje så mykje, for å få dei fjerna. alt eg veit 9524231[/snapback] viste om det, men takker uansett Spyle dem ut ? 9524335[/snapback] trukke det er så lett Sikker på at det ikke er hemoroider? 9527459[/snapback] det er eg sikker på ja Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har ingenting med hygiene å gjøre, det er noe du har fått via mat. De ender da opp i ræva siden de nødvendigvis må komme ut den veien. Får kur på apoteket mot sånt. Småunger får det gjerne når de eter snø på vinteren. Endret 20. september 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 godt å høre at det ikkje er hygienen. problemet med denne kuren er at jeg får ekstrem mage. men 2 tabletter i løpet av to dager, så er marken vekke da. får vel bli mageknipe da, nokke knall tips som kan hindre mageknipen/diareen? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 godt å høre at det ikkje er hygienen. problemet med denne kuren er at jeg får ekstrem mage. men 2 tabletter i løpet av to dager, så er marken vekke da. får vel bli mageknipe da, nokke knall tips som kan hindre mageknipen/diareen? 9537067[/snapback] kjør i deg noken ido-form tabletter og litt biola eller surmelk, så mykje at du kanskje får hard mage, mykje bedre det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Poenget med bieffekten er vel å få ut alle markene, da må det full uttømming til. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tror vi stenger denne for missbruk av gjeste-funksjonen jeg å trådstarter bes lese reglene for denne kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg