Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!

Martinma

Anbefalte innlegg

Goth og Emo er to forskjellige ting. Goth kan ha langt svart hår og gå med svarte skinnklær og bare svart nesten. Mange har også hvit maling i ansiktet. Litt som sånne satan rockere og mange heavy metal band medlemmer.

Emo er folk med bustete svart hår med kanksje hår over det ene øyet og går i stripete klær i mange forkjellige farger og helst litt fillete klær. De er kankje også litt deprimert, men det tror jeg ikke mange emoer er. Mange vill nok bare være det fordi det er "kult".

Endret av Disorder
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emostilen er så stygg og vemmelig at jeg blir kvalm når jeg ser dem på gata. Ikke engang en liten del i meg får meg til å forstå at noen i det hele tatt kan finne på å kle seg så stygt. Og i tillegg er attituden deres til å le av. Jeg ler og ler av å lese denne tråden. Men jeg blir nesten litt redd av å tenke på at personen som sitter å skriver og forsvarer emoer faktisk er seriøs. Skremmende.

Lenke til kommentar
er jeg den eneste her med en slikt livs syn?
Håper dypt og inderlig du er den eneste i hele verden med et sånt livssyn.
ordet emo kommer fra emotional, som betyr følsom. emo har ikke no med krig å jøre. vi har bare opplevd mye fælt i livet
Emotional ROCK. Ikke glem at det var en fuckings musikksjanger før noen av dere kids med for mye hårgele og vondt i viljen kom og begynte å fucke med indierockerne sin stil, grungerne sin stil, punkerne sin stil og gotherne sin stil og gjorde alle alternative i det vide land til skamme med deres oppmerksomhetshoring og tragiske holding.
alle sier jo bare det samme, ingen som har noen andre synspunkter? det er ingen som fårstår oss, det er noe av grunnen til at vi blir emo :cry:
Nei, det er grunnen til at du blir emo. Jeg kjenner mennesker med scene-stil (som er stilen som ble skapt ETTER emo som musikksjanger dukket opp, stilen dukket opp på myspace og er en blanding av goth, punk og grunge, og kan være skamkul om gjennomført) som klarer å fungere som normale mennesker. Joda, noen av dem sliter med selvskading, men det har jævlig lite med hvordan de kler seg å gjøre. Gawd, wemos irriterer faen vettet av meg. :\
Lenke til kommentar

Uten å ha lest mer enn første side av debatten:

Emoer er en av de som skiller seg MINST ut! Alle synes synd på seg selv, alle kutter seg selv, alle hører på den samme musikken, skriver dikt, tegner, tar bilder og skal alltid uttrykke seg på en kunstnerisk måte, som andre helt sikkert har brukt før. Håret skal se mest mulig rart ut og flest mulig farger, om ikke svart. Det florerer av emoer overalt, hvordan kan dere kalle dere unike og skille dere ut når dere forsvinner i en saueflokk av andre emoer?

Edit: Hvorfor gidder folk å bruke store deler av tiden sin til å være dritlei seg og sint når det er mye lettere å være glad, pluss at man får mindre rynker av det? Det er winwin jo!

Endret av mortania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...