Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!

Martinma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
syntes ikke det er pinglete å skille seg ut jeg..

9523999[/snapback]

Skille seg ut? Det finnes jo 1000vis av emoer over alt i landet som ser akuratt ut som deg.

Hvorfor ikke finne deg en stil som du synes er pen som ikke mange har istedet for å gå i svarte klær og bruke sminke?

det der var ikke moro. vi har det tungt, og det er synd på os. skamm dere alle dere som henger ut emoer. mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss.

9524078[/snapback]

Hvorfor er det synd på dere? Lær dere å takle verden som oss andre, det er større problemer her i verden.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
ordet emo kommer fra emotional, som betyr følsom. emo har ikke no med krig å jøre. vi har bare opplevd mye fælt i livet

9575656[/snapback]

Det er akkurat der du tar feil, emo kommer av emotional hardcore som er en musikk sjanger. Les på www.fourfa.com og www.youdontknowemo.tk

Moss Icon, La Quiete, Funeral Diner er emo band. Ikke MCR, The Used eller hva du kanskje tror det er.

Står for emotional hardcore, ikke bare emotional. En ting til, emocore er ikke emotional hardcore. Les litt på fourfa.com så skjønner du sikkert.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
alle sier jo bare det samme, ingen som har noen andre synspunkter? det er ingen som fårstår oss, det er noe av grunnen til at vi blir emo  :cry:

9585523[/snapback]

nei, dere blir "emo", og deretter er det ingen som skjønner at man kan holde på som dere gjør. Få deg en klipp, smil litt, prat med folk i klassen, så vil du antagelig få det mye bedre med deg selv.

Hvor gammel er du? Tør jeg tippe 15-16? Håper virkelig du får et bedre perspektiv på ting når du får et par år til på baken :)

Lenke til kommentar

Jeg syns det er litt negativt at mange her er veldig nedlatende til emoer. Ikke fordi man har en personlig mening, men det virker som mange her hater emoer fordi det er "in" å hate emoer. Jeg er ikke emo selv, men man må jo respektere alle uansett hvilken livsstil de skulle velge å leve. Og når det er sagt så må jeg vel også si at det er endel ting jeg syns er litt negativt med emoer. Som f.eks. at de vanligvis bor i et av verdens beste og rikeste land, og vokser opp uten problemer, eller kanskje med veldig små problemer, og det er sikkert mange i Asia og Afrika som skulle ønske at de hadde hatt så lite problemer som en gjennomsnittelig emo.

Men nå må jeg også utdype at det er mange latterlige personer her som bare følger "moten" med å hate emoer uten å prøve å sette seg inn i deres tankegang. Hvis dere virkelig tror at det å si masse negativt til herr Martinma og emoer generelt virkelig kommer til å hjelpe han eller andre på en positiv måte, så hadde jeg foretrukket om dere heller brukte tiden på å kutte dere.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er traigsk å være emo fordi dere er så sørgelige og deprimerte, noe som resulterer i at folk rundt dere tar opp litt av deres miljø. Dere har kanskje noen problemer, men hvem har ikke det? Videre så søker dere oppmerksomhet ved å "bli" emo og kutte dere selv for eksempel, noe som ikke er positivt fordi "emo-stilen" vil bare

fryse dere mer ut fra samfunnet. Jeg har ikke noe problemer med klesstil osv, men personligheten til noen av dere(ikke generalisere) er så jævlig dritt for å si det sånn. Prøv heller og sosialiser dere litt mer hvis dere mener at dere ikke har så mye venner osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...