MrUrge Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Tror nesten du må redigere bort det der az nerval.. Den var litt for drøy Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 4nRNYG_xM2U Meget beskrivende... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Slik jeg har forstått det så er emoer en gruppe mennesker som har vankelig for å passe inn i andre grupper og fant emo, goth eller andre stiler og kan derfor føle seg hjemme med likesinnede. Men som regel så er det vel bare en fase som går over rimelig fort når de innser at det er folk som faktisk har det vanskelig i verden og at de som regel er en gjeng forbanna pyser. Det siste der var rettet til emoene som trådstarter fremstiller dem og ikke de andre undersjangerene av emoer som hører på musikken, eller de som på en eller annen måte har funnet ut at de liker klesstilen. Skulle vært en emo gathering slik at vi slipper å ha så mange av de løpende rundt på TG for der så jeg mange! Selv har jeg vært deprimert og det siste jeg ønsket var da å skille meg ut og vise frem at jeg faktisk hadde det vanskelig for "medfølelse fra fremmede" er ikke noe en kan oppnå ved å kle seg/oppføre seg som en emo og om det hadde funket hadde det vært det siste jeg hadde ønsket. Oppfordring til (trådstarter type) emoer: Skaff hjelp, enten fra profesjonelle eller familie/venner og slutt å syt så jævlig. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det ikkje klestilen vi snakke om? ikkje hvordan emo oppføre seg men hvordan klestilen er? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Er det ikkje klestilen vi snakke om?ikkje hvordan emo oppføre seg men hvordan klestilen er? 9559674[/snapback] Man skulle tro det, ettersom tråden er i mote og velvære. Men, det mange forbinder med emo, er helt vanlige folk som bare kler seg i «emoklær», spesielt jenter i alderen 13-17 som skryter av de er emo osv. Lenke til kommentar
Triela Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Jeg har ikke noe i mot emoer, men jeg liker ikke labels i det hele tatt. Kan ikke alle bare kle seg i hva de vil, oppføre seg som de vil (så lenge de ikke skader andre, selvsagt) og høre på hva slags musikk de vil, uten at man på død og liv på lage "grupper" ut av det? Og, ikke alle som kutter seg er emoer og ikke alle emoer kutter seg. Virker som folk blir forvirra der noen ganger. (Og de som skader seg selv fordi de seriøst sliter, går ikke rundt og viser fram arrene og "skryter av det.) Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 24. september 2007 Forfatter Del Skrevet 24. september 2007 (endret) nå gidder jeg ikke disskutere mer med dere. forresten, kjenner dere en emo? si!den dere slenger så beskrivende og utdypende som virrkelig skjærer meg i hjertet Endret 24. september 2007 av Martinma Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) Har slettet et par innlegg her som ikke har noe med saken å gjøre what so ever. IKKE mat trollene. Nårtid skal dere lære det? Hold dere on-topic og oppfør dere. DON'T FEED THE TROLLS! Endret 24. september 2007 av b-real Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) "Kjenner dere en emo?" Skulle tro det var et eget folkeslag... Hør nå her, tror ikke du helt vet den riktige betydningen av selve ordet her. Emo kommer av emotional hardcore og ble utviklet i amerikas undergrunns: Hardcore punk. Folka der hadde ikke noen spesiel stil verken i klær eller hår. Tekstene omhandlet verden og for eksempel Amerika. Hvordan Amerika tok verdens kulturer og ødela dem osv. Det som er rart er hvordan denne tenåringsgreia har blitt kalt for emo, noe det jo strengt talt ikke er skal man se på fakta/historie. Det som folk kaller "emo" i dag, vil jeg med et mer passende ord kalle for fashionXcore. Dette med kutting osv. er jo også bare tull. Noen gjør det sikkert noe som selvfølgelig er leit. Hvis du vil vite hva 'emo' egentlig er ta en kikk på www.fourfa.com og www.youdontknowemo.tk Endret 25. september 2007 av Krokanrull Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 ordet emo kommer fra emotional, som betyr følsom. emo har ikke no med krig å jøre. vi har bare opplevd mye fælt i livet Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ordet emo kommer fra emotional, som betyr følsom. emo har ikke no med krig å jøre. vi har bare opplevd mye fælt i livet 9575656[/snapback] Og derfor må emoer sitte og sutre og synes synd på seg selv, mens de sitter og pirker på håndleddene sine? Livet er hardt, huff så fælt. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ordet emo kommer fra emotional, som betyr følsom. emo har ikke no med krig å jøre. vi har bare opplevd mye fælt i livet 9575656[/snapback] LOL! Og dere tror dere er de eneste som har opplevd noe fælt i livet? Kan ikke du svare på hva fælt du har opplevd da? Så skal jeg si mitt, og jeg er langt fra emo! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 det er for tungt til å dele med anndre Lenke til kommentar
4MB Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Argh! Jeg blir sur! Synes du virkelig det er noe fornuft i å sitte og sippe og være deppa bare fordi du har opplevd så jævlig "mye" vondt i livet? Kom deg ut og gjør noe! Så kanskje du finner ut at du ikke skal grine bort livet ditt. Lenke til kommentar
Tommysp Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 HA HA :!: Dere overdiver så heftig med disse "problemene" deres Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 det er for tungt til å dele med anndre 9576076[/snapback] Kan du ta det på PM til meg da? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Oj, alt er trist, jeg tror det blir bedre av å være sammen med andre "depresive" folk og være trist... Hva med å bare ta seg selv i nakken, slutte å kutte seg fordi du har det vondt (les: alle andre kutter seg, derfor må du kutte deg for å være en av de). Om et par år, når du forhåpentligvis har vokst fra emotullet, så vil du være så flau over denne tråden at du skifter navnet ditt til noe helt annet. Jeg sitter faktisk og humrer for meg selv her. Martinma, you made my day :! Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Oj, alt er trist, jeg tror det blir bedre av å være sammen med andre "depresive" folk og være trist... Hva med å bare ta seg selv i nakken, slutte å kutte seg fordi du har det vondt (les: alle andre kutter seg, derfor må du kutte deg for å være en av de). Om et par år, når du forhåpentligvis har vokst fra emotullet, så vil du være så flau over denne tråden at du skifter navnet ditt til noe helt annet. Jeg sitter faktisk og humrer for meg selv her. Martinma, you made my day :! 9576423[/snapback] Ja, det er nesten leit å tenke på hvor flau hun kommer til å være over at hun har kutta seg, merker for livet! :O Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Eller for å være så patetisk. Btw: Gutt eller jente? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Uansett så er emoer tards. For det første, det ser fanden ikke ut med lim i håret og 1800-tallets lame-o klær. For det andre, de sier de har det så vondt, men i realiteten så er det som regel sånn at det er 15-20 åringer som er emoer. Kan en forbanna ungdom ha det så jævelig vondt, og gå rundt om å si "oh, det er så vondt!". De som virkelig har det vondt er de som faktisk er så forvirra at de ikke vet hva de skal gjøre, eller hvor de skal gjøre av seg. De ser ut som en regular joe, i motsetning til emoer som kutter seg fordi kukken fikk en knekk fordi de bomma på fuktskadet mus. Det er sjelden jeg har hørt om en emo som faktisk har det skikkelig vondt, og da mener jeg JÆVELIG vondt. Derfor mener jeg emo er tull og vil alltid forbli det. Stakkerene har bare problemer med hormonene. =( Kle dere, emo-mennesker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå