Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Nei. Er du? Latterlig. Man trenger ikke være emo for å ha depresjoner og man trenger ikke ha depresjoner for å være emo. Endret 19. september 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Jeg liker ikke personer som skal skille seg ut bare for å skille seg ut og ender opp som posører, men det gjelder fler stiler. Tror ikke problemer + klesstil alltid henger i hop heller, forresten. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Emo? Det har da pokker meg ingenting med selvskading å gjøre at all. Lattelig at dette er blitt så kraftig misforstått. 9524551[/snapback] joda, er helt enig i det. Men når man hører om personer som skader seg selv, så er det ofte man retter det mot emoer, siden det er de som oftest gjør det, blant stilene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Det er fordi mange velger å "kle seg i problemene sine". Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Nei. Er du? Latterlig. Man trenger ikke være emo for å ha depresjoner og man trenger ikke ha depresjoner for å være emo. 9529115[/snapback] Der syns jeg du var litt selvmotsigende om du ser på dine siste 3 innlegg i denne tråden. Og hvorfor i all verden sikter du til meg? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fordi det var du som babla om de ser så stygge ut og at du hater stilen deres. Jeg kler meg ikke slik, men respekterer andres valg. De som virkelig har problemer skjuler det. Og de trenger nødvendigvis ikke gå med svarte klær. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fordi det var du som babla om de ser så stygge ut og at du hater stilen deres. Jeg kler meg ikke slik, men respekterer andres valg. De som virkelig har problemer skjuler det. Og de trenger nødvendigvis ikke gå med svarte klær. 9530676[/snapback] ''okey''. Ferdig med den diskusjonen. Vi lar tråden gå videre. (orker ikke kverulere) Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Har jeg problemer med noe så hadde jeg ikke hatt lyst til at alle skulle vite det. Så vist jeg hadde kledd meg emo så hadde nesten folk rundt meg tolket det som et rop om hjelp tror jeg. Slik tolker jeg i hvertfall emoer. Det blir veldig "jeg har opplevd noe vondt, please synts synd på meg ish". Synd å si det, men slik ser jeg på de aller fleste som kler seg slik. De få jeg kjenner har også bekreftet dette intrykket. Untaket er vel de som har begynt å kle seg slik fordi det er blitt litt mote. De gjør jo det selfølgelig av andre grunner. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Fyfaen, 99 % av de som er emoer nå har INGENTING å whine over. Men likevel synes de det er kult å være deppa, de gjør det om til en stil. En stil der det går ut på å se mest mulig deppa ut, det er jo kult å bli sett dumt på. Emoer som vil være deppa for å være kul kan flytte til Frankrike, jeg vil ikke ha de i min by. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Min by ja. Min som i min. Min som i ikke-en-wannabe-deppa-fjortis-uten-problemer-by. Ingenting galt i å ha sin egen by Endret 19. september 2007 av cFc Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) *ork* Endret 19. september 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 dette var faktisk ganske latterlig, tipper at trådstarter bare tuller. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Emo og Emo 2 Og ja, trådstarter virker veldig useriøs. Må si meg enig i at å legge frem "problemene" sine på den måten er litt patetisk(wannabe emo). Man kan få oppmerksomhet på mange andre måter. Men som sagt ikke dra alle under en kam. Ikke alle er slik. Mange velger å kle seg slik fordi de liker den stilen. Man må ikke nødveldigvis være selvskader. Om man sliter med depresjoner så kan det være genetisk også. Da er ikke et lite klaps på skulderen nok. Endret 20. september 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva mener du med wannabe emo, når emo er wannabe i seg selv? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hva mener du med wannabe emo, når emo er wannabe i seg selv? 9531827[/snapback] Har du lest linken da? =/. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Dette må være kødd! "vi emoer"? "velge et slik livssyn"? wtf? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Har vel en liten mistanke selv...dumt å tulle med sånt. Endret 20. september 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
V-by Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Og når folk slenger dritt etter en, er det ivvertfall ikke rart en blir depresiv, man ser jo hvordan holdning folk her har til folk som går i svart. 9527165[/snapback] Når man har slike holdninger som trådstarter _ber_ man nesten om å bli slengt dritt om. Det er utsagnende hans som tiltrekker alle kommentarene, ikke klesstilen. 9527657[/snapback] Ser nå rundt i tråden, at det folk slenger dritt om er hvordan de går kledd, osv... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Huff. Jeg kan ikke si at jeg er enig i det emoer mener, men det får da være grenser for hva folk skal si. Gjelder ingen regler i denne tråden? Er det ingen som tenker på at de faktisk kan ha det ganske ille, selv om de overdriver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå