Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!

Martinma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er patetisk. Ekte gothere/emoer er ustabile og er utrolig deprimerte. De sitter ikke inne hele dagen lang og skriver på diskusjon.no om hvor slem verden er, og hvor mye alle hater dem. Jeg har respekt for ekte gothere som jeg har for snobber, men jeg hater

når fjortenåringer går kledd i svart, skriver stygge dikt og gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. Merk mine ord: Det er ingen som synes synd på dere, og sånn kommer det til å fortsette.

Drittunger.

Lenke til kommentar
Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater emo og dets stil, ser forjævelig ut, og alle er depressive dagen lang.

9525152[/snapback]

Kjenner flere med emo stil som ikke er depressive dagen lang, og som fungerer helt normalt i sammfunnet.

Hva er galt med stilen? Skal ikke folk få lov til å gå i hva de vil, uten at folk skal slenge så mye dritt som mulig etter de?

Og når folk slenger dritt etter en, er det ivvertfall ikke rart en blir depresiv, man ser jo hvordan holdning folk her har til folk som går i svart.

Lenke til kommentar

Min personlige mening om emoer.

Det ser absolutt helt jøvlig ut, for ikke snakke om musikken og sminken de bruker. I tillegg har de de trangeste buksene og klærne dem engentlig skulle brukt mens dem passet( og selvfølgelig farget om litt fra kun svart). Fargebruken er jo elendi. Bare svart som gjelder. Frisyren pleier og være spesiel og ikke akkurat pen og se på.

Alt i alt. De ser like teite ut som de ''gangster'' folka med store sæggebukser og 50 cent caps på snei.

Takk for mine ord :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg vet godt at det ikke bare er snakk om det. Les de andre innleggene mine. Uansett så virker det som om andre tror det. Jeg sikter til Shark.

Og det nytter ikke å fortelle et menneske med depresjoner at "du må slutte å være emo!". Problemene forsvinner ikke av den grunn.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...