SCV Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 hvor gammel er du? og hvorfor er livet kjipt og hardt? det er helt supert, mye shit og oppleve og masse damer, eller menn om det er det du vil ha. slutt og syt, ut og reis din gris. Lenke til kommentar
CrashTestDummy Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater emo og dets stil, ser forjævelig ut, og alle er depressive dagen lang. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater emo og dets stil, ser forjævelig ut, og alle er depressive dagen lang. 9525152[/snapback] Og sutrer over en filleting som ingen i hele verden bryr seg om. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 19. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 er jeg den eneste her med en slikt livs syn? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Dette er patetisk. Ekte gothere/emoer er ustabile og er utrolig deprimerte. De sitter ikke inne hele dagen lang og skriver på diskusjon.no om hvor slem verden er, og hvor mye alle hater dem. Jeg har respekt for ekte gothere som jeg har for snobber, men jeg hater når fjortenåringer går kledd i svart, skriver stygge dikt og gjør hva som helst for å få oppmerksomhet. Merk mine ord: Det er ingen som synes synd på dere, og sånn kommer det til å fortsette. Drittunger. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Detta var en skilleig svett tråd.. selv om det er litt gøy å se hva emo'n skriver Endret 19. september 2007 av Fev4ng Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Kan ikke få sagt hvor mye jeg hater emo og dets stil, ser forjævelig ut, og alle er depressive dagen lang. 9525152[/snapback] Kjenner flere med emo stil som ikke er depressive dagen lang, og som fungerer helt normalt i sammfunnet. Hva er galt med stilen? Skal ikke folk få lov til å gå i hva de vil, uten at folk skal slenge så mye dritt som mulig etter de? Og når folk slenger dritt etter en, er det ivvertfall ikke rart en blir depresiv, man ser jo hvordan holdning folk her har til folk som går i svart. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) det er fakktisk noen av oss som gjør det! kan dere ikek bare vise respekt for at de har det tungt i stedet for å preike piss og le av dem? 9524217[/snapback] Men viss du har det så jævelig tungt da.. Så slutt og være emo da ffs Endret 19. september 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Skjønner det ikke. Alle Emo folk tror det er så sykt spesielle i forhold til oss som ikke er emo! Dere er ikke noe mer spesielle enn oss! Dere bare tror det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Åh herre. Det har ingenting med selvskading og depresjoner å gjøre. Men det er slik det har blitt. Rett og slett fordi folk ikke har peiling. Jeg skammer meg når jeg leser denne tråden. Så utrolig mange patetiske og ignorante innlegg. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Og når folk slenger dritt etter en, er det ivvertfall ikke rart en blir depresiv, man ser jo hvordan holdning folk her har til folk som går i svart. 9527165[/snapback] Når man har slike holdninger som trådstarter _ber_ man nesten om å bli slengt dritt om. Det er utsagnende hans som tiltrekker alle kommentarene, ikke klesstilen. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Dere "emoer" kan ikke mene det dere sier. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hvem er egentlig 'dere'?? Er jo bare en (trådstarter) her som er emo da. Kan ikke skjønne hvem andre han prater om. Har aldri møtt emoer som står for det han her sier.. Kanskje du Martinma vil forklare hvem alle dere andre er som står for det du sier. Spent:) Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Setter en høvding på at trådstarter bare kødder med dere. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 OMG! Thread of the year! Folk son faktisk har det vondt, fælt osv. har jeg ingen problemer med. "Emo-er" med tak over hodet, foreldre med en samlet årslønn på over 800.000 og emo-style klær for 5k har jeg absolutt INGEN respekt for. Hva svarte sutrer dere for? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Min personlige mening om emoer. Det ser absolutt helt jøvlig ut, for ikke snakke om musikken og sminken de bruker. I tillegg har de de trangeste buksene og klærne dem engentlig skulle brukt mens dem passet( og selvfølgelig farget om litt fra kun svart). Fargebruken er jo elendi. Bare svart som gjelder. Frisyren pleier og være spesiel og ikke akkurat pen og se på. Alt i alt. De ser like teite ut som de ''gangster'' folka med store sæggebukser og 50 cent caps på snei. Takk for mine ord Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er det med dere? La folk gå kledd slik de vil. Vi har alle forskjellig smak. Og bra er det! Det hadde blitt kjedelig om alle var helt like. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Hva er det med dere? La folk gå kledd slik de vil. Vi har alle forskjellig smak. Og bra er det! Det hadde blitt kjedelig om alle var helt like. 9528814[/snapback] Vet ikke om du har lest gjennom hele tråden, for det er ikke bare klesstil det er snakk om her. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Jeg vet godt at det ikke bare er snakk om det. Les de andre innleggene mine. Uansett så virker det som om andre tror det. Jeg sikter til Shark. Og det nytter ikke å fortelle et menneske med depresjoner at "du må slutte å være emo!". Problemene forsvinner ikke av den grunn. Endret 19. september 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 19. september 2007 Rapporter Del Skrevet 19. september 2007 Er du emo? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå