DesertRose Skrevet 16. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) slutt og snakk om at vi trenger hjelp, de som driver "sellvskading" gjør det faktisk kontrollert. hvorfor sier dere bare dritt om oss? vi har faktisk følelser og har det hardt nokk fra før. Ikke alle har kontroll over selvskading. For mange er dette en alvorlig psykisk lidelse som en trenger profesjonell og riktig hjelp for. Når folk skader seg kontrollert som du skriver her (som dessverre og mange gjør), så ødelegger dette for de som faktisk har dette som et seriøst problem når det gjelder å bli tatt alvorlig. Ellers er jeg ganske enig med det meste Svinepelz skriver. Endret 16. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 17. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2008 Hmmm, må komme med et spørsmål. Hvorfor blir folk "emo" når 99% av befolkningen synes det er kjempe kjempe stygt? Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Hvorfor skal en bry seg om hva andre mener? Så lenge de ikke skader andre er det vel ikke noe problem. Endret 18. oktober 2008 av DesertRose Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Til alle som dømmer og rakker ned på andre fordi de ikke kler seg, har meninger osv som du selv skulle ønske eller liker........Ta en titt i speilet, og det egentlige problemet vil se tilbake på dere. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 (endret) . Endret 3. juni 2010 av Flurry Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Selv jeg, som er hardbarket metalhead, respekterer emoer. Det er noe annet med oppmerksomhetshorene som bare stråler ut "SE PÅ MEG DA FFS :D:D:D ^^^^^^" . Dette gjelder ike bare emoer heller! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Finnes mennesker som kler seg stygt innen alle stiler. Lenke til kommentar
DesertRose Skrevet 19. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2008 Finnes mennesker som kler seg stygt innen alle stiler. Så sant som det er skrevet. Det å rakke ned på ande fordi de er annerledes enn en selv synes jeg er ekstremt lavmål. La folk være den de vil. Det finnes andre og mye viktigere ting man kan bruke stemmen sin på istedenfor å mobbe folk som ikke har gjort noe annet enn å være annerledes. Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Epic tråd, bokmerket for fremtiden. Men kjære emo; kle deg for all del som du vil, men i det sekundet du begynner å synes synd på deg selv mister du all troverdighet. At det finnes "emo-klær" sier jo sitt. Hadde dere hatt det så jævli hadde dere vel ikke hatt klær. Dvs. dere hadde gått med det dere hadde liggende, ikke brukt spenn på garderoben. Det finnes mange med problemer, ikke stjel fokus fra dem er du snill. Mange av dem orker kanskje ikke kjempe for å få det tilbake. Det eneste du har er luksusproblemer og for mye tid. Pluss internett, uten det hadde det jo ikke vært emo's. BTW; Man høster som man sår Man får som fortjent Verden er ikke i mot deg, men kler du deg svart og gjemmer deg i en kjeller, er det mulig du heller ikke er oppmerksomhetens senter. Edit : Glemte dette: Emoer mangler fullstendig perspektiv, men dette kommer med aldreren, derfor ser man ikke så mange 30-år gamle emoer. (nei det er ikke fordi de endelig klarte å kutte seg) Endret 20. oktober 2008 av Purplehaze Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 20. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) sexy? Endret 20. oktober 2008 av blaxtro Lenke til kommentar
UkjentPerson Skrevet 9. november 2008 Rapporter Del Skrevet 9. november 2008 Jeg synes at Emo hår er veldig unikt og vakkert. Men ellers så liker jeg ikke musikken "Screamo". Og jeg liker bare emo-aktige jenter. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 For en tråd.. Lenke til kommentar
Eriqo Skrevet 12. november 2008 Rapporter Del Skrevet 12. november 2008 Jeg synes Emoer ser helt jævlige ut.. Og med en gang noen klager på dem og sier hvor jævlig de ser ut så svarer de "Jeg tør i hvertfall skille meg ut og være spesiell! I motsetning til deg som ser ut som pretty, rich boy, og gjør som alle andre gjør!" Ja, de følger jo også alle andre emoer, ved å "skille seg ut" og være "annerledes". EMO`S! SLUTT Å KLAG PÅ ANDRE OG SI DE BARE GJØR SOM ANDRE! DERE GJØR JO SOM ALLE ANDRE EMO`S Btw, dere ser jævlige ut.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. november 2008 Rapporter Del Skrevet 14. november 2008 sexy? Yup. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå