Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!

Martinma

Anbefalte innlegg

slutt og snakk om at vi trenger hjelp, de som driver "sellvskading" gjør det faktisk kontrollert. hvorfor sier dere bare dritt om oss? vi har faktisk følelser og har det hardt nokk fra før.

Ikke alle har kontroll over selvskading. For mange er dette en alvorlig psykisk lidelse som en trenger profesjonell og riktig hjelp for. Når folk skader seg kontrollert som du skriver her (som dessverre og mange gjør), så ødelegger dette for de som faktisk har dette som et seriøst problem når det gjelder å bli tatt alvorlig.

Ellers er jeg ganske enig med det meste Svinepelz skriver.

Endret av DesertRose
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Finnes mennesker som kler seg stygt innen alle stiler.

Så sant som det er skrevet.

Det å rakke ned på ande fordi de er annerledes enn en selv synes jeg er ekstremt lavmål. La folk være den de vil.

Det finnes andre og mye viktigere ting man kan bruke stemmen sin på istedenfor å mobbe folk som ikke har gjort noe annet enn å være annerledes.

Lenke til kommentar

Epic tråd, bokmerket for fremtiden.

Men kjære emo; kle deg for all del som du vil, men i det sekundet du begynner å synes synd på deg selv mister du all troverdighet. At det finnes "emo-klær" sier jo sitt. Hadde dere hatt det så jævli hadde dere vel ikke hatt klær. Dvs. dere hadde gått med det dere hadde liggende, ikke brukt spenn på garderoben.

Det finnes mange med problemer, ikke stjel fokus fra dem er du snill. Mange av dem orker kanskje ikke kjempe for å få det tilbake. Det eneste du har er luksusproblemer og for mye tid. Pluss internett, uten det hadde det jo ikke vært emo's.

BTW;

Man høster som man sår

Man får som fortjent

Verden er ikke i mot deg, men kler du deg svart og gjemmer deg i en kjeller, er det mulig du heller ikke er oppmerksomhetens senter.

Edit : Glemte dette: Emoer mangler fullstendig perspektiv, men dette kommer med aldreren, derfor ser man ikke så mange 30-år gamle emoer. (nei det er ikke fordi de endelig klarte å kutte seg)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg synes Emoer ser helt jævlige ut.. Og med en gang noen klager på dem og sier hvor jævlig de ser ut så svarer de "Jeg tør i hvertfall skille meg ut og være spesiell! I motsetning til deg som ser ut som pretty, rich boy, og gjør som alle andre gjør!" Ja, de følger jo også alle andre emoer, ved å "skille seg ut" og være "annerledes".

EMO`S! SLUTT Å KLAG PÅ ANDRE OG SI DE BARE GJØR SOM ANDRE! DERE GJØR JO SOM ALLE ANDRE EMO`S

Btw, dere ser jævlige ut.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...