Disorder Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Aner ikke hva bedrevitere er. Noen som kan forklare? Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 ATTENTION WHORES. Eh? Akkurat nå var det du som skreik etter oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg snakka til deg........ nei vent, I dident Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg snakka til deg........ nei vent, I dident Nei det vet jeg jo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ja, jeg snakka til deg........ nei vent, I dident Det er et offentlig forum, så du må nesten vente deg svar på tiltale, lille oppmerksomhetshoren. :] Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jepp, for en tiltale. Og ja, du er en god del eldre en meg så smart ordvalg. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Eh jeg har ikke noe problem med emo folk,jeg dømmer ikke(hvis ikke man kler seg scene da). Det er scene kidsene at jeg er ikke så begeistret for Hvordan våger de å gjøre Hello Kitty om til en del av den "scene" moten Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Eh jeg har ikke noe problem med emo folk,jeg dømmer ikke(hvis ikke man kler seg scene da). Det er scene kidsene at jeg er ikke så begeistret for Hvordan våger de å gjøre Hello Kitty om til en del av den "scene" moten HÆ ? Hva søren er det du babler om? Etter det jeg har lært så er uansett Emo en væremåte, og klesstilen kan ligne alt fra rockermiljøet (som om det i det hele tatt er en forskjell) De kan kle seg som gotere, satanister, punkere, blitzere osv. Lenke til kommentar
Mai Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Trodde jeg snakket om emo folk og scene folk Så langt så har jeg ikke sett emoer som kler seg slik du sier de kan,vel de som jeg vet om ihvertfall. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 (endret) Haha. Dette er så typisk. Alle emo-diskusjoner ender i en total usaklig tråd. Selv, har jeg ikke noe i mot selve stilen. Folk må få kle seg som de vil uten at andre skal dømme dem. Går selv med trange bukser og svarte T-shirts. Jeg har blitt kalt emo, og slengt til på gata, men jeg bryr meg ikke. Virker som om trange bukser alene = emo. Mange trangsynte i denne tråden(og i verden generelt), og jeg tror trådstarter er en av de mange som har misforstått begrepet "emo" totalt, i likhet med rimelig mange "emoer" og hatere. Å si at alle som har emo-stilen er deprimerte og kutter seg, er det samme som å si at alle som kler seg black-metal brenner kirker, eller at alle som har dreads røyker hasj. Når jeg hører ordet emo, tenker jeg på den opprinnelige klesstilen, som oppsto på 90tallet en gang, og som JEG faktisk synes er feit. Døm meg gjerne. Jeg mener folk bør utvide horisonten sin litt og gå etter folks personlighet i stedet for å dele seg inn i grupper basert på hvordan man ser ut. Jeg er sikker på at enkelte av dere som "HATER EMOER" synes jeg er en knall kar fordeom jeg har trange bukser. Endret 16. juli 2008 av LueDotten Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg går også med trange bukser, men jeg blir ikke kalt Emo, men homo! Hva enn trange bukser har med å være homo, vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg går også med trange bukser, men jeg blir ikke kalt Emo, men homo! Hva enn trange bukser har med å være homo, vet jeg ikke. Jeg har hørt den noen ganger og;) Men det er vel mer pop å kalle meg emo pga mørkt hår, nagler og lenker osv. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg finner det veldig ironisk at denne tråden ligger i mote og velvære Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Jeg går også med trange bukser, men jeg blir ikke kalt Emo, men homo! Hva enn trange bukser har med å være homo, vet jeg ikke. Jeg har hørt den noen ganger og;) Men det er vel mer pop å kalle meg emo pga mørkt hår, nagler og lenker osv. Noen vet ikke bedre. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg går også med trange bukser, men jeg blir ikke kalt Emo, men homo! Da passer du vel glatt inn med veteranene her. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg går også med trange bukser, men jeg blir ikke kalt Emo, men homo! Da passer du vel glatt inn med veteranene her. ? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 jeg er sikker på at enkelte av dere som "HATER EMOER" synes jeg er en knall kar fordeom jeg har trange bukser. Trange bukser er sexy, ikke slutt med det. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 jeg er sikker på at enkelte av dere som "HATER EMOER" synes jeg er en knall kar fordeom jeg har trange bukser. Trange bukser er sexy, ikke slutt med det. Will not do. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Dette er vel ikke akkurat en tråd hvor vi skal diskutere trange bukser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå