Gå til innhold

Den svarte emo-tråden!

Martinma

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eh jeg har ikke noe problem med emo folk,jeg dømmer ikke(hvis ikke man kler seg scene da). Det er scene kidsene at jeg er ikke så begeistret for :ermm: Hvordan våger de å gjøre Hello Kitty om til en del av den "scene" moten :no:

HÆ ?

Hva søren er det du babler om?

Etter det jeg har lært så er uansett Emo en væremåte, og klesstilen kan ligne alt fra rockermiljøet (som om det i det hele tatt er en forskjell) De kan kle seg som gotere, satanister, punkere, blitzere osv.

Lenke til kommentar

Haha. Dette er så typisk. Alle emo-diskusjoner ender i en total usaklig tråd. Selv, har jeg ikke noe i mot selve stilen. Folk må få kle seg som de vil uten at andre skal dømme dem. Går selv med trange bukser og svarte T-shirts. Jeg har blitt kalt emo, og slengt til på gata, men jeg bryr meg ikke. Virker som om trange bukser alene = emo. Mange trangsynte i denne tråden(og i verden generelt), og jeg tror trådstarter er en av de mange som har misforstått begrepet "emo" totalt, i likhet med rimelig mange "emoer" og hatere. Å si at alle som har emo-stilen er deprimerte og kutter seg, er det samme som å si at alle som kler seg black-metal brenner kirker, eller at alle som har dreads røyker hasj. Når jeg hører ordet emo, tenker jeg på den opprinnelige klesstilen, som oppsto på 90tallet en gang, og som JEG faktisk synes er feit. Døm meg gjerne. Jeg mener folk bør utvide horisonten sin litt og gå etter folks personlighet i stedet for å dele seg inn i grupper basert på hvordan man ser ut. Jeg er sikker på at enkelte av dere som "HATER EMOER" synes jeg er en knall kar fordeom jeg har trange bukser.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...