Martinma Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Tenkte det var på tide å lage en tråd for diskusjon angående emoer. Jeg er selv en "emo", og lurer på hva folk syntes om det? Kjør diskusjon! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Jeg synes det er latterlig. En helt subjektiv mening så klart. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Utdyp litt? hvorfor syntes du det er latterlig? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Fordi det er ekstremt langt fra min personlige smak. Jeg er mer for en mer casual look. Akkurat som at jeg synes bling og 50-Fifty capser ser helt latterlig ut på "keegs". Det bare er en hm.. latterlig klessmak/stil for meg. Og emo er vel mer enn bare klær. Går vel på musikk også. Ser på det som sutrete pyse mentalitet. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 syntes ikke det er pinglete å skille seg ut jeg.. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Hvis du leser posten en gang til så handler det ikke om at det er pinglete å skille seg ut. Går mer på at det bare ikke ser bra ut at all. Ser jo litt av mentaliteten som går - man er alltid et offer osv. Den her er vel et humoristisk utseende om hvordan emoer blir oppfattet: http://www.youtube.com/watch?v=gmdOsIWdlsY Passer ganske bra med mine erfaringer/observasjoner av emoer. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 det der var ikke moro. vi har det tungt, og det er synd på os. skamm dere alle dere som henger ut emoer. mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Aner vel et snev av ironi her..? Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 "I hurt my self to feel aliveeee!" :!: Emo-stilen er grei nok imo., men uorginal. Emo-mentaliteten er til å le av! Thats Pretty Underground Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 altså, jeg prøver bare å ytre mine meninger! kan vi prøve å holde slike "morsomme" filmer utenfor denne tråden? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Er redd du må tåle en liten spøk når du oppretter en tråd om den mest latterliggjorte mentalitet/stilen som jeg har vært borti. Var du seriøs med at "vi har det så fælt at vi kutter oss selv"? Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 det er fakktisk noen av oss som gjør det! kan dere ikek bare vise respekt for at de har det tungt i stedet for å preike piss og le av dem? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 det der var ikke moro. vi har det tungt, og det er synd på os. skamm dere alle dere som henger ut emoer. mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss. 9524078[/snapback] Tuller du? Det der var ikke morro JO DET VAR DET! Vi har det tung, og det er synd på oss Det er det ikke. Lær å leve slik som folk har gjort i titusenvis av år. Mange av oss har det faktisk så vanskelig at vi tyr til å kutte oss www.call-a-shrink.com Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Uansett hvor tungt du har det er det bare patetisk, ja, patetisk å kutte seg. Ingenting i verden rettferdiggjør selvskading, ingenting. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Da foreslår jeg at du setter din verden og levemåte i perspektiv. Hvis du er så fuckd up at du føler at du må kutte deg, så oppsøk hjelp. Hvis du kjenner noen så få de til å oppsøke hjelp! Tror du virkelig det kommer noe konstruktivt ut av å sitte å sutre og vise frem arr? (de gjør det på visse internett forum) Og etter det jeg har skjønt er at folk som har VIRKELIGE problemer skjuler arrene, og ikke flasher de som 14izz emoene som sitter å pirker seg på armene. Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 er jeg den enesste som ikke driver med emo hets her? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 er jeg den enesste som ikke driver med emo hets her? 9524278[/snapback] Du er den eneste som er syk nok til å ikke gjøre det. Oppsøk hjelp Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 O-M-G Fatt dette. Har du venner som driver med seriøs selvskading ( snakker ikke om linjalen som risper opp armene) så skaff de hjelp. Du må ikke tro et sekund at en gjeng kids med en elendig gruppementalitet med akseptert selvskading noen gang kommer til å hjelpe de. Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 18. september 2007 Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 Selvskutting ja. Driver man med det så er man en skikkelig emo som trenger enda mer synpati? nei. De som er virklelig sekvskadere har ingen grunn til å vise oss frem. *uuh se på meg, jeg har arr pga jeg er trist...* Like patetisk å se små folk som sitter på benker og viser frem arr samtidig som det lyser 100% rem emo av dem. Nei. emo-folk har jeg ikke noe til overs med. Greit det, jeg kjenner noen med den type kles-stil. Passer til noen. Så lenge man holder seg til klesmoten bare. Men hold dere til klærne bare! Lenke til kommentar
Martinma Skrevet 18. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2007 slutt og snakk om at vi trenger hjelp, de som driver "sellvskading" gjør det faktisk kontrollert. hvorfor sier dere bare dritt om oss? vi har faktisk følelser og har det hardt nokk fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå