Gå til innhold

Kjøler dette mye bedre enn org kjøler?

NorvegianDad

Anbefalte innlegg

Cooler Master Susurro link

til en AMD AM2 x2 4200+

Har også sett litt på disse 2:

noctua sin,men da må jeg jo demontere HK,er ikke noe super ekspert på det.(har bare byttet ram/cpu og skjermkort før)

Big typhoon

og

Zalman VF900-Cu link

til Gainward Geforce 7900GT 512MB 550/1400

Hvor mye forskjell vil det utgjøre?

Eventuelt andre kjølere jeg burde se på?

budsjettet er relativt lavt til middels.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville gått for en Zalman-kjøler. Både til prosessor og til skjermkort.

Jeg har den kjøleren du linket til på mitt skjermkort (Radeon 1950Pro) og det holder det på 38 grader idle, og 60-65 under veldig hard spilling.

Til prosessoren min bruker jeg Zalman CNPS9700LED, men hvis du vil ha en billigere en, kan du kjøpe modellen under, nemlig Zalman CNPS9700LED som også kjøler veldig bra!

Håper du finner dette nyttig!

-Erik

Lenke til kommentar

Var bare 5 kroner forskjell på de :!:

Har vært innom å tittet på de tidligere,men jeg så en teste fra noctua sin som viste utrolig bra resultater,men da må jeg punge ut over 400..ca det samme som de du/dere linket til.. :(

Da må jeg vente til neste lønning og det er ikke lett å vente når det er noe du har lyst på(er ganske blakk nå)

Men vet dere om det er stor forskjell fra stock kjøler og Cooler Master Susurro på cpu og Zalman VF900-Cu?

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar

Tror jeg går for denne først jeg:

Zalman VF900-Cu

Den er billig og har greie testresultater..ja fant noen etterhvert.

Skjermkortet mitt blir så forbanna varmt det er helt utrolig,ligger på 55-60 idle og 100-115 under mye load uten OC.

Har beskjed flere ganger om å sjekke heatsink og vifte,men har klokket det litt ned for å senke tempen litt..

Har selvfølgelig sjekket begge deler,den viften så jo latterlig liten ut og ineffektiv ut,men er litt rart at dette er noe som har skjedd med tiden,kjøleren kjølte greit nok i begynnelsen.

Så blir nok Zalman i første omgang og den er ikke så dyr at den blir vanskelig å erstatte heller! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...