AnaXyd Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Kanskje litt uklar emnetittel, men la gå. Jeg har akkurat installert Joomla, og det er selvfølgelig mye nytt dette her. Mye knotter og knapper som man kan mekke på. Men, jeg har en index.html side som jeg fik på implementert f.eks nyheter i. Fungerer Joomla til dette? Kan det fungere som CutePHP, slik at man bare kjører en "include", og det ligger der? Setter pris på om noen kunne ha hjulpet meg med dette! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Du kan bruke Joomla! til å behandle flere sider. Dette gjøres med Section/Category. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Riktig, riktig... Men hvis jeg skal faa integrert nyheter inn i f.eks forsida paa hjemmesiden min? Er dette mulig? Jeg veit jo at dette fungerer med CutePHP, da man bare legger inn et php script med noe include greier. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 *bump* Ingen som veit? Lenke til kommentar
tarQue Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Du kan gjøre det ved å lage en helt blank template som bare viser nyheter, og så bruke include eller iframe for å legge den in i den siden du hvil ha nyhetene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå